XXV Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. "Marketing – Handel – Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości"
Konferencja
- Pełna nazwa
- XXV Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. "Marketing – Handel – Konsumpcja. Doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości"
- Skrócona nazwa
- Data rozpoczęcia
- 2014-09-14
- Data zakończenia
- 2014-09-16
- Miejscowość
- Toruń
- Kraj
- Polska
- Indeksowana w Web Of Science
- Indeksowana w Scopus
- Uwagi
- ConferenceId
- 408
- Profil w PBN
- otwórz
Publikacje pokonferencyjne
- Oczekiwania młodych nabywców w stosunku do oferty sklepów internetowych / Leszek Gracz. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.1068-1074
- System identyfikacji wizualnej jako element komunikacji marketingowej na przykładzie Szczecina / Agnieszka Smalec. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.682-687