Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
nr 33 - zeszyt czasopisma
- Czasopismo
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
- Rok
- 2014
- Oznaczenie zeszytu
- nr 33
- Numer zeszytu (issue)
- 33
Artykuły
- 9-20 Rentowność relacji jako czynnik budowania związków firmy z klientem
- 21-36 Innowacje w brytyjskiej bankowości komercyjnej
- 63-76 Innowacyjna przedsiębiorczość akademicka
- 77-88 Zabezpieczenia emerytalne a niepewność i niestabilność gospodarcza
- 89-100 Zarządzanie finansami gospodarstw domowych w warunkach pogarszającej się sytuacji makroekonomicznej
- 101-116 Perceived purchase risk as a barrierin “young adults” online shopping
- 135-147 Zachowania „młodych dorosłych” w Internecie jako szansa na rozwój sprzedaży w tym kanale dystrybucji
- 161-173 Przeobrażenia w marketingu
- 199-210 Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich