Poziom oczekiwań i percepcji jakości usług serwisowo-naprawczych kobiet i mężczyzn w autoryzowanych serwisach samochodowych

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Poziom oczekiwań i percepcji jakości usług serwisowo-naprawczych kobiet i mężczyzn w autoryzowanych serwisach samochodowych
Odpowiedzialność
Anna Bielawa
Twórcy
  • Bielawa Anna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
12 (stron).
Szacowana objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.18276/sip.2015.39/1-11
Uwaga ogólna
Tyt. nr 39 T. 1: Zarządzanie / red. nauk. A. Lozano-Platonoff, A. Rudawska.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński
( ISSN 2080-4881 eISSN 2300-4096 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 1 zeszyt 39
Strony: 127-138
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-03-08
WorkId
11684

Lista publikacji