Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych
Odpowiedzialność
Anna Bielawa
Twórcy
  • Bielawa Anna ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
16 (stron).
Szacowana objętość
1 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Tyt. nr 38, T. 1: Zarządzanie / red. nauk. T. Wiśniewski.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński
( ISSN 2080-4881 eISSN 2300-4096 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 1 zeszyt 38
Strony: 97-112
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-03-18
WorkId
10106

Lista publikacji