Brak deklaracji dyscypliny |
Podręcznik z filozofii : premiera (współ-autoetnografia wykładu) / Oskar Szwabowski, Paulina Wężniejewska. // Internetowy Magazyn Filozoficzny Hybris. 2017, 36, s.121-138 |
Brak deklaracji dyscypliny |
An (co)autoethnography story about going against the neoliberal didactic machine / Oskar Szwabowski, Paulina Wężniejewska. // Journal for Critical Education Policy Studies. 2017, vol. 15 no. 3, s.105-144 |
Brak deklaracji dyscypliny |
Friendly writing as non-inquiry : the problems of collective autoethnographic writing about collective autoethnographic writing / Marcin Pławski, Oskar Szwabowski, Colette Szczepaniak, Paulina Wężniejewska. // Qualitative Inquiry. 2019, vol. 25 iss. 9-10, s.1002-1010 DOI: 10.1177/1077800418809134 |
Brak deklaracji dyscypliny |
After the first review : a trembling poem / Oskar Szwabowski, Colette Szczepaniak, Paulina Wężniejewska, Marcin Pławski. // Qualitative Inquiry. 2019, vol. 25 iss. 9-10, s.1076-1077 DOI: 10.1177/1077800418809736 |
Brak deklaracji dyscypliny |
[Recenzja: Z badań nad tradycją polskiej pedagogiki. Tom IV. Władza - edukacja - wiedza] / Paulina Wężniejewska. // Przegląd Historyczno-Oświatowy : kwartalnik Związku Nauczycielstwa Polskiego poświęcony dziejom oświaty i wychowania.. 2018, 3-4, s.257-261 |
Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny |
The praise of collective autoethnography / Paulina Wężniejewska, Oskar Szwabowski, Colette Szczepaniak, and Marcin Pławski. // Cultural Studies ↔ Critical Methodologies. 2020, vol. 20 (4), s.336-349 |
Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny |
Kolektywne majsterkowanie : albo zmiana, która nie nadchodzi / Paweł Kaczmarczyk, Agnieszka Madys, Marcin Pławski, Colette Szczepaniak, Oskar Szwabowski, Paulina Wężniejewska. - // W: Autoetnograficzne "zbliżenia" i "oddalenia" : o autoetnografii w Polsce / pod redakcją Marcina Kafara i Anny Kacperczyk... - I - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020 |
Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny |
Czy treścią ich życia wciąż może być nauka? : o tym, kim nie jest, a kim się staje profesor uniwersytetu w dobie współczesności / Paulina Wężniejewska. // Przegląd Historyczno-Oświatowy : kwartalnik Związku Nauczycielstwa Polskiego poświęcony dziejom oświaty i wychowania.. 2021, nr 1-2, s.39-52 DOI: 10.17460/PHO_2021.1_2.03 |