Czy treścią ich życia wciąż może być nauka? : o tym, kim nie jest, a kim się staje profesor uniwersytetu w dobie współczesności

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Czy treścią ich życia wciąż może być nauka?
Podtytuł
o tym, kim nie jest, a kim się staje profesor uniwersytetu w dobie współczesności
Odpowiedzialność
Paulina Wężniejewska
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
Brak ORCID Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2021
Objętość
0,7 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Identyfikator DOI
10.17460/PHO_2021.1_2.03
Adres URL
https://pho.test.znp.edu.pl/files/2021/07/PHO-nr-1-2_2021_druk_1.0724294_0039-0052.pdf
Uwaga ogólna
(CC BY 3.0 PL) Licencja: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Unported.
Uwaga ogólna
Dostępny także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Przegląd Historyczno-Oświatowy : kwartalnik Związku Nauczycielstwa Polskiego poświęcony dziejom oświaty i wychowania.
( ISSN 0033-2178 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: nr 1-2
Strony: 39-52
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-09-21
WorkId
27927

Lista publikacji