5.2 |
70 |
1 |
1 |
70,00 |
1,0000 |
70,0000 |
aut. roz., konferencja z listy |
Use of scenario method for environmental states in the city marketing under the Covid-19 pandemic / Anna Czaplińska. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 |
5.2 |
70 |
1 |
1 |
70,00 |
1,0000 |
70,0000 |
aut. roz., konferencja z listy |
Marketing of resources, potential and capital of an ethnic region : exemplified by the Hutsul Region (Ukraine) / Anna Czaplińska. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 |
5.2 |
100 |
2 |
2 |
100,00 |
0,5000 |
50,0000 |
Art. |
City image based on mental maps : the case study of Szczecin (Poland) / Barbara Osóch, Anna Czaplińska. // Miscellanea Geographica : regional studies on development.. 2019, vol. 23 no. 2, s.111-119 DOI: 10.2478/mgrsd-2019-0016 |
5.2 |
40 |
1 |
1 |
40,00 |
1,0000 |
40,0000 |
Art. |
Czynniki kształtujące intencje i zachowania przedsiębiorcze Ukraińców / Anna Czaplińska. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2020, vol. 16 nr 1, s.212-224 DOI: 10.24917/20833296.161.17 |
5.2 |
40 |
1 |
1 |
40,00 |
1,0000 |
40,0000 |
Art. |
Charakterystyka rynku książki na podstawie scenariuszy stanów otoczenia / Anna Czaplińska. // Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. 2020, vol. 34 no. 2, s.144-155 DOI: 10.24917/20801653.342.10 |
5.2 |
40 |
1 |
2 |
28,28 |
0,7071 |
28,2840 |
Art. |
Eksport drewna z Ukrainy na tle rosnącego deficytu surowcowego w przemyśle drzewnym UE / Anna Czaplińska, Iryna Kibych. // Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. 2019, vol. 33 no. 4, s.151-164 DOI: 10.24917/20801653.334.9 |
5.2 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Wielokulturowość jako przejaw kapitału kulturowego miasta / Anna Czaplińska. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : kapitały / Pirveli Marika, Mydłowska Elżbieta. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 |
5.2 |
40 |
2 |
2 |
40,00 |
0,5000 |
20,0000 |
Art. |
Kreowanie nowego wizerunku turystycznego jako przejaw przedsiębiorczości samorządów gmin nadmorskich / Anna Czaplińska. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2019, vol. 15 nr 1, s.144-157 DOI: 10.24917/3296.151.11 |
5.2 |
5 |
2 |
2 |
5,00 |
0,5000 |
2,5000 |
aut. roz. |
Formirovanie brenda i imidža Ŝecina kak turistskoj destinacii / P. Čaplìnskij, A. Čaplìnskaâ. - // W: Turizm i regional'noe razvitie : sbornik naučnyh statej. T. 87 vyp. 10 / red. L. Û. Mažar.. - Smolensk : Universym, 2017 |
5.2 |
6 |
1 |
3 |
2,00 |
0,3333 |
1,9998 |
Art. |
Funkcje międzynarodowe dużych miast Ukrainy (na przykładzie Czerniowiec) / Vasyl Dzhaman, Anna Czaplińska, Yaroslav Dzhaman. // Słupskie Prace Geograficzne. 2017, nr 14, s.61-78 |
Nie spełnia wymogów: publikacja nierecenzowana. |
Podìêvij marketing âk forma prosuvannâ mìsta : (na prikladì Ŝecina) / Anna Čaplìns'ka. - // W: Regìonal’nì problemi Ukraїni : geografìčnij analiz ta pošuk šlâhiv virìŝennâ : materìali VII Mìžnarodnoї naukovo-praktičnoї konferencìї, m. Herson, 5-6 žovtnâ 2017 r / [za zagal'noû redakcìêû I. Pilipenka, D. Mal'čikovoї].. - Herson : Gel'vetika, 2017 |