Podìêvij marketing âk forma prosuvannâ mìsta : (na prikladì Ŝecina)

Rozdział - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Podìêvij marketing âk forma prosuvannâ mìsta
Podtytuł
(na prikladì Ŝecina)
Odpowiedzialność
Anna Čaplìns'ka
Twórcy
  • Czaplińska Anna ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Geografii Społecznej i Organizacji Przestrzeni
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-6294-5101 Nie spełnia wymogów: publikacja nierecenzowana.
Gł. język publikacji
Ukraiński (українська)
Data publikacji
2017
Objętość
4 (stron).
Szacowana objętość
0,25 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Materiali VII mižnarodnoj naukovo-praktìčnoj konferencii (5-6 žovtnâ 2017 r., Herson).
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Regìonal’nì problemi Ukraїni : geografìčnij analiz ta pošuk šlâhiv virìŝennâ : materìali VII Mìžnarodnoї naukovo-praktičnoї konferencìї, m. Herson, 5-6 žovtnâ 2017 r / [za zagal'noû redakcìêû I. Pilipenka, D. Mal'čikovoї].. - Herson : Gel'vetika, 2017
Strony: 274-277
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-04-05
WorkId
18287

Lista publikacji