Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Badanie jakościowe jako poznanie idiomatyczne / Dariusz Kubinowski. // Jakościowe Badania Pedagogiczne. 2017, t.2 nr 2, s.65-78 (WorkId 18150)
  2. Concepts of animating activities developed and constructed on the ground of Polish pedagogy : historical-comparative, political-institutional, and paradigmatic-applied "loops" / Dariusz Kubinowski. // Polska Myśl Pedagogiczna. 2019, 5, s.53-68 DOI: 10.4467/24504564PMP.19.002.11097 (WorkId 23097)
  3. Danuta Urbaniak-Zając, Ewa Kos, Badania jakościowe w pedagogice - wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013, ss. 304. : [Recenzja pracy: Badania jakościowe w pedagogice / Danuta Urbaniak-Zając, Ewa Kos // Warszawa,2013.] // Jakościowe Badania Pedagogiczne. 2016, t. 1 nr 1, s.89-95 DOI: 10.18276/jbp.2016.1.1-01 (WorkId 16305)
  4. Dziesięć konstruktywnych skutków pandemii covid-19 dla nauki i szkolnictwa wyższego / Dariusz Kubinowski. // Acta Universitatis NIcolai Copernici Pedagogika. 2020, t. 39 nr 1, s.65-79 (WorkId 28269)
  5. Hana Červinková (red.): Antropologia i edukacja. Etnograficzne badania edukacyjne w tradycji amerykańskiej. Wrocław 2019, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, ss. 407 / Dariusz Kubinowski. // Edukacja Międzykulturowa. 2019, nr 2(11), s.305-310 DOI: 10.15804/em.2019.02.21 (WorkId 24346)
  6. Idiomatic social research as a methodological challenge : Idiomatyczne badania społeczne jako wyzwanie metodologiczne / Dariusz Kubinowski. // Social Studies : theory and practice. 2017, vol. 3 nr 2, s.11-21 (WorkId 17229)
  7. Istota animacji kultury jako idei pedagogicznej / Dariusz Kubinowski. // Studia Kulturowo-Edukacyjne. 2015, t. 10 nr 1, s.49-61 (WorkId 13030)
  8. Istota jakościowych badań pedagogicznych / Dariusz Kubinowski. // Jakościowe Badania Pedagogiczne. 2016, T.1 nr 1, s.5-14 DOI: 10.18276/jbp.2016.1.1-01 (WorkId 14050)
  9. Kultura animacji jako humanistyczna pedagogia / Dariusz Kubinowski. // Nauki o Wychowaniu : studia interdyscyplinarne. 2016, T. 3 nr 2, s.97-108 (WorkId 14791)
  10. Między etnochoreologią stosowaną a taneczną etnopedagogią : przykład interdyscyplinarnych badań podłużnych w działaniu / Dariusz Kubinowski. // Przegląd Pedagogiczny. 2017, nr 1(21), s.142-154 (WorkId 19765)
  11. Możliwości zastosowania społecznych badań internetowych w konstruowaniu wiedzy pedagogicznej : Possibilities of using social internet research in constructing educational knowledge / Dariusz Kubinowski. // Przegląd Badań Edukacyjnych. 2017, vol. 2 no. 25, s.333-343 DOI: 10.12775/PBE.2017.033 (WorkId 17233)
  12. Qualitative research as a transdisciplinary field in Poland : a handful of memories, reflections and conclusions for the fifth anniversary of TSBJ : a handful of memories, reflections and conclusions for the fifth anniversary of TSBJ = Badania jakościowe jako dziedzina transdyscyplinarna w Polsce : garść wspomnień, refleksji i wniosków na pięciolecie TSBJ / Dariusz Kubinowski. // Social Studies : theory and practice. 2017, vol. 3 nr 2, s.121-129 (WorkId 17231)
  13. Reanimacja, rekonstrukcja i rewitalizacja tradycji tanecznych jako metody etnopedagogiczne : przypadek Zespołu "Pogranicze" z Szypliszk / Dariusz Kubinowski. // Studia Choreologica : organ Polskiego Forum Choreologicznego. 2019, vol. 20, s.289-321 (WorkId 23080)
  14. Sprawozdanie z VI Seminarium Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego : Pedagogika jako humanistyczno-społeczna nauka stosowana- konsekwencje metodologiczne. Szczecin, 23-25 czerwca 2016 roku / Dariusz Kubinowski, Maksymilian Chutorański. // Jakościowe Badania Pedagogiczne. 2016, t. 1 nr 1, s.97-114 (WorkId 16471)
  15. Sztuka (dla/w) społeczności - animacja kultury - pedagogia publiczna : przypadek międzykulturowego festiwalu artystycznego "Ludzka Mozaika" w Goleniowie / Dariusz Kubinowski. // Dyskursy Młodych Andragogów. 2019, t. 20, s.345-358 (WorkId 23105)