Dziesięć konstruktywnych skutków pandemii covid-19 dla nauki i szkolnictwa wyższego

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Dziesięć konstruktywnych skutków pandemii covid-19 dla nauki i szkolnictwa wyższego
Odpowiedzialność
Dariusz Kubinowski
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-8472-3457 5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Adres URL
https://apcz.umk.pl/AUNC_PED 2021-10-29
Uwaga ogólna
Artykuł częściowo oparty jest na tezach prezentacji autora podczas webi- narium zatytułowanego „Education during a Global Pandemic”, które odbyło się 27 października 2020 roku w ramach 7th International Asian Congress „Building the Future of the State: Tradition, Reality, Progress” w Toruniu https://vii.kon- gresazja.pl/.
Uwaga ogólna
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2021-12-02 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Acta Universitatis NIcolai Copernici Pedagogika
( ISSN 0208-5313 eISSN 2392-1242 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: t. 39 nr 1
Strony: 65-79
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-10-07
PBN
Wyświetl
WorkId
28269

Lista publikacji