Sprawozdanie z VI Seminarium Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego : Pedagogika jako humanistyczno-społeczna nauka stosowana- konsekwencje metodologiczne. Szczecin, 23-25 czerwca 2016 roku

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Sprawozdanie z VI Seminarium Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego
Podtytuł
Pedagogika jako humanistyczno-społeczna nauka stosowana- konsekwencje metodologiczne. Szczecin, 23-25 czerwca 2016 roku
Odpowiedzialność
Dariusz Kubinowski, Maksymilian Chutorański
Twórcy
  • Kubinowski Dariusz ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej
  • Chutorański Maksymilian ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2016
Objętość
18 (stron).
Szacowana objętość
1,13 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
https://wnus.edu.pl/jbp/pl/issue/154/article/2017/
Cechy publikacji
  • Sprawozdanie
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Jakościowe Badania Pedagogiczne
( eISSN 2543-5655 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 1 zeszyt 1
Strony: 97-114
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-11-27
WorkId
16471

Lista publikacji