Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Analiza znormalizowanych systemów zarządzania jakością w latach 2007-2014 / Anna Bielawa. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/1, s.99-110 DOI: 10.18276/sip.2016.43/1-09 (WorkId 13641)
  2. Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych / Anna Bielawa. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 38 t. 1, s.97-112 (WorkId 10106)
  3. Ocena logistycznej obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego / Anna Bielawa. // Logistyka. 2015, nr 6, s.14-19 (WorkId 11370)
  4. Poziom oczekiwań i percepcji jakości usług serwisowo-naprawczych kobiet i mężczyzn w autoryzowanych serwisach samochodowych / Anna Bielawa. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 39 t. 1, s.127-138 DOI: 10.18276/sip.2015.39/1-11 (WorkId 11684)
  5. Przegląd kryteriów i mierników efektywnościowych przedsiębiorstw nastawionych projakościowo / Anna Bielawa. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 34 t. 1, s.23-36 (WorkId 8901)
  6. Realizacja podejścia projakościowego w procesie zarządzania jakością usług / Anna Bielawa. // Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. 2014, nr 67, s.543-554 (WorkId 9570)
  7. The application of design thinking in small and medium enterprises / Anna Bielawa. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/2, s.367-378 DOI: 10.18276/sip.2018.52/2-28 (WorkId 20579)