Publikacje ze słowem kluczowym "marketing zrównoważony"

  1. Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2017, nr 17 (66), s.133-144 DOI: 10.22630/PEFIM.2017.17.66.11 (WorkId 15923)
  2. Marketing zrównoważony - nowe oblicze kapitalizmu? / Edyta Rudawska. // Ekonomia Economics. 2013, nr 3 (24), s.75-88 (WorkId 8784)
  3. Percepcja koncepcji marketingu zrównoważonego przez menadżerów MSP w wybranych krajach Europy i Azji / Edyta Rudawska. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 6 cz. 2, s.351-364 (WorkId 22447)
  4. Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.315-323 (WorkId 15381)
  5. The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 (WorkId 20961)
  6. Summary / Edyta Rudawska. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 (WorkId 20827)