Artykuły w czasopiśmie "Marketing i Rynek"

  1. Komunikowanie inwestorom informacji w zakresie zasobu przedsiębiorstwa,jakim są klienci / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 4, s.327-333 (WorkId 9701)
  2. Koncepcja więzi relacyjnych w marketingu relacji / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.169-173 (WorkId 9413)
  3. Koopetycja w kontekście marketing relacji - ujęcie międzyorganizacyjne, międzyfunkcjonalne i międzykonsumenckie / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 5, s.565-571 (WorkId 9700)
  4. Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.315-323 (WorkId 15381)
  5. Zaangażowanie pracownika jako efekt działań w obszarze marketingu wewnętrznego / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.585-594 (WorkId 10802)