Koopetycja w kontekście marketing relacji - ujęcie międzyorganizacyjne, międzyfunkcjonalne i międzykonsumenckie

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Koopetycja w kontekście marketing relacji - ujęcie międzyorganizacyjne, międzyfunkcjonalne i międzykonsumenckie
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
7 (stron).
Szacowana objętość
0,44 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
dodatek na CD
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Marketing i Rynek
( ISSN 1231-7853 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: r. 21 nr 5
Strony: 565-571
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-01-20
WorkId
9700

Lista publikacji