Publikacje z roku 2018

  1. Finansowe i pozafinansowe koszty zachowań zakupowych w świetle koncepcji wartości dla klienta / Ewa Frąckiewicz, Beata Marciniak. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 4, s.203-212 (WorkId 18520)
  2. Internet jako medium komunikacji i sprzedaży na srebrnym rynku / Ewa Frąckiewicz. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2018, nr 354, s.7-16 (WorkId 24166)
  3. Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Economics and Business Review. 2018, Vol. 4 (18) nr 3, s.51-69 DOI: 10.18559/ebr.2018.3.5 (WorkId 20950)
  4. Small and medium enterprises in the food & beverage sector - the potential of the European market / Ewa Frąckiewicz. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 (WorkId 23650)
  5. The scope of application for sustainability marketing tools in markets with different levels of socio-economic development / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 (WorkId 20825)