Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Artificial Intelligence in Reshaping Business Model of Audiovisual Production Case of Deutsche Welle / Monika Klein, Mariusz Dramski, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Krzysztof Żarna. // Scientific Journal of Human and Machine Learning : AI for Sustainable e-Governance and Business Intelligence. 2023, , s.70-72 (WorkId 37300)
  2. Aspects influencing purchasing decision, based on fashion purchasing attitudes / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Klein, Magdalena Majchrzak. // European Research Studies Journal. 2022, , s.256-272 DOI: 10.35808/ersj/3012 (WorkId 32716)
  3. Boosting innovative entrepreneurial ecosystem in regions for young entrepreneurs : regional perspective of entrepreneurship / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.499-504 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-61 (WorkId 21671)
  4. Business models and business innovativeness and goodwill / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2019, vol. 51 no. 1 (191), s.155-164 DOI: 10.5604/01.3001.0013.2406 (WorkId 22455)
  5. Creative industry in south Baltic area region / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Management. 2018, vol. 22 no. 2, s.234-248 DOI: 10.2478/manment-2018-0033 (WorkId 20943)
  6. Cross-sector partnerships for innovation and growth : can creative industries support traditional sector innovations? / Monika Klein, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Sustainability. 2020, vol. 12 iss. 23 DOI: 10.3390/su122310122 (WorkId 25632)
  7. Cultural and creative industries as boost for innovation and sustainable development of companies in cross innovation process / Monika Klein, Laima Gerlitz, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4218-4226 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.198 (WorkId 28046)
  8. Design as an element of the service company’s strategy / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.499-503 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-60 (WorkId 22271)
  9. Design thinking in customer experience management / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Marketing i Rynek. 2019, r. 26 nr 9, s.198 (WorkId 22897)
  10. Digitalization of small ports as a step in achieving sustainable goals / Monika Klein, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Procedia Computer Science. 2023, , s.3381-3387 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.332 (WorkId 35167)
  11. Dimension of marketing innovations and marketing of innovation in enterprises / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.51-58 DOI: 10.18276/miz.2017.47-05 (WorkId 15936)
  12. Experience economy in the context of sustainable development / Monika Klein, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // International Journal of Management, Knowledge and Learning. 2020, vol. 9 iss. 1, s.109-120 (WorkId 25168)
  13. Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach / Monika Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 28, s.109-118 (WorkId 11758)
  14. Innowacje marketingowe w budowaniu potencjału kreatywnego przedsiębiorstw / Monika Wojtkiewicz. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2013, nr 107, s.67-84 (WorkId 11831)
  15. Insight we wdrażaniu innowacji / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.249-258 DOI: 10.18276/sip.2019.55-21 (WorkId 22691)
  16. Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim / Monika Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.283-291 DOI: 10.18276/miz.2016.42-20 (WorkId 12215)
  17. Metody badań innowacji ze szczególnym uwzględnieniem innowacji marketingowych / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/2, s.155-166 DOI: 10.18276/SIP.2018.52/2-11 (WorkId 18916)
  18. Modele innowacyjności społecznej na przykładzie analizy działania podmiotów Szczecińskiego Inkubatora Kultury : Models of social innovation based on the example of entities from the Szczecin Incubator for Culture / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Zeszyty Naukowe Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Zielonej Górze. 2017, nr 7, s.287-304 DOI: 10.26366/PTE.ZG.2017.116 (WorkId 18402)
  19. Non-technological innovation creation process in the creative sector / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5(46), s.183-190 DOI: 10.18276/miz.2016.46-19 (WorkId 13584)
  20. Process of creation social innovation as a example of innovation in services according to the case of Culture and Creative Industries Incubator in Szczecin / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.67-73 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-08 (WorkId 13951)
  21. Rola modelu ZMOT w zarządzaniu w podmiotach kultury / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Zarządzanie w Kulturze. 2018, Tom 19 Numer 2, s.151-161 DOI: 10.4467/20843976ZK.18.012.8740 (WorkId 19546)
  22. The Importance of Achieving the Sustainable Development Goals in the Opinion of Customers / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Klein. // European Research Studies Journal. 2023, Vol. 26 iss. 2, s.118-137 DOI: 10.35808/ersj/3195 (WorkId 34284)
  23. The relation between sustainable development trends and customer value management / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Sustainability. 2020, vol. 12 iss. 14 DOI: 10.3390/su12145496 (WorkId 24629)
  24. The role of design management in creation of sustainable business models / Monika Klein, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Energies. 2022, vol. 15 iss. 15, s.1-17 DOI: 10.3390/en15155481 (WorkId 32236)
  25. The scope of application of marketing innovations and marketing of innovation in service enterprises of SME sector / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.293-297 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-37 (WorkId 21021)
  26. The scope of project management / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.403-407 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-49 (WorkId 21669)
  27. Transfer innowacji : międzynarodowe partnerstwa w kontekście rozwoju regionalnego / Monika Wojtkiewicz. // Refleksje : zachodniopomorski dwumiesięcznik oświatowy.. 2013, nr 5, s.26-27 (WorkId 11797)
  28. Uwarunkowania dyfuzji innowacji w sektorze MŚP / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.33-44 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-03 (WorkId 18665)