Aspects influencing purchasing decision, based on fashion purchasing attitudes
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Aspects influencing purchasing decision, based on fashion purchasing attitudes
- Odpowiedzialność
- Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Klein, Magdalena Majchrzak
- Twórcy
-
-
Spychalska-Wojtkiewicz Monika
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Zarządzania -
Klein Monika
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Zarządzania -
Majchrzak Magdalena
( Autor
)
-
Spychalska-Wojtkiewicz Monika
( Autor
)
5.6
- Sumy twórców
- 3 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-9941-3459 5.6 100 2 3 100,00 0,5000 50,0000 Art. 0000-0002-5326-1509 5.6 100 2 3 100,00 0,5000 50,0000 Art. 0000-0002-0936-4519 Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2022
- Objętość
- 17 (stron).
- Szacowana objętość
- 1,06 (arkuszy wydawniczych)
- Identyfikator DOI
- 10.35808/ersj/3012
- Adres URL
- https://ersj.eu/journal/3012
- Adres URL
- https://ersj.eu/issues/25/100
- Uwaga ogólna
- Publikacja jest dostępna w wersji elektronicznej w Open Access na licencji CC BY 4.0.
- Finansowanie
- The project is financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name "Regional Excellence Initiative" in the years 2019-2022, 001/RID/2018/19
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
-
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2022-09 - Data udostępnienia - Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
European Research Studies Journal
( ISSN 1108-2976 )
Kraj wydania: Grecja (Ελλάδα)
Zeszyt: tom 25 zeszyt 3
Strony: 256-272