Publikacje z roku 2021

  1. Agent-based modeling of social campaign message adoption : problem of parameter's value determination / Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.2460-2470 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.015 (WorkId 28020)
  2. Best practices of neurophysiological data collection for media message evaluation in social campaigns / Anna Borawska, Jarosław Duda, Konrad Biercewicz. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4017-4026 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.176 (WorkId 28008)
  3. The impact of advertisements placement in the computer game on the effectiveness of social campaign messages / Anna Borawska, Konrad Biercewicz, Mariusz Borawski, Jarosław Duda. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 2B, s.515-537 DOI: 10.35808/ersj/2249 (WorkId 27388)
  4. The use of a computer game in a social campaign to improve road safety / Mariusz Borawski, Anna Borawska. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3777-3786 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.152 (WorkId 28044)
  5. Zastosowania koncepcji ekonomii behawioralnej w celu zwiększenia skuteczności kampanii społecznych / Danuta Miłaszewicz, Anna Borawska. // Ekonomia XXI Wieku. 2021, nr 1(24), s.128-140 DOI: 10.15611/e21.2021.08 (WorkId 31815)
  6. Budowa agentowego modelu symulacyjnego z użyciem technik neuronauki poznawczej / Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska. - // W: Transformacja cyfrowa organizacji i społeczeństw / redakcja naukowa Ewa Ziemba, Anna Karmańska ; [autorzy Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Agnieszka Kamińska, Marcin Kotarba, Janusz Stańczak, Andrzej Zajkowski, Janusz Wielki, Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Dariusz Madera, Alina Kozarkiewicz, Tomasz Swałdek, Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska, Łukasz Dragun, Kinga Krupcała, Dariusz Grabara, Magdalena Głębocka, Patryk Morawiec, Andrzej Pestkowski, Marcin Zalewski, Agnieszka Kucharska, Katarzyna Rostek, Dorota Walentek, Piotr Czerwonka, Anna Nowacka, Ryszard Hall, Urszula Świerczyńska-Kaczor, Witold Chmielarz, Marek Zborowski, Alicja Fandrejewska, Mesut Atasever, Anna Kaczorowska, Jolanta Słoniec, Piotr Nieradka].. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2021 (WorkId 27916)
  7. The effective management of social campaigns : planning and assessing the media message / Anna Borawska. - // W: Eurasian Business and Economics Perspectives : proceedings of the 31st Eurasia Business and Economics Society Conference / editors Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir.. - Cham : Springer, 2021 DOI: 10.1007/978-3-030-71869-5 DOI: 10.1007/978-3-030-71869-5_18 (WorkId 27567)