Wszystkie publikacje typu "Rozdział"

  1. Application of behavioral economics insights to increase effectiveness of public awareness campaigns / Anna Borawska. - // W: Experimental and quantitative methods in contemporary economics : computational methods in experimental economics (CMEE) 2018 Conference / edited by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2020 DOI: 10.1007/978-3-030-30251-1 DOI: 10.1007/978-3-030-30251-1_5 (WorkId 23940)
  2. Budowa agentowego modelu symulacyjnego z użyciem technik neuronauki poznawczej / Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska. - // W: Transformacja cyfrowa organizacji i społeczeństw / redakcja naukowa Ewa Ziemba, Anna Karmańska ; [autorzy Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Agnieszka Kamińska, Marcin Kotarba, Janusz Stańczak, Andrzej Zajkowski, Janusz Wielki, Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Dariusz Madera, Alina Kozarkiewicz, Tomasz Swałdek, Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska, Łukasz Dragun, Kinga Krupcała, Dariusz Grabara, Magdalena Głębocka, Patryk Morawiec, Andrzej Pestkowski, Marcin Zalewski, Agnieszka Kucharska, Katarzyna Rostek, Dorota Walentek, Piotr Czerwonka, Anna Nowacka, Ryszard Hall, Urszula Świerczyńska-Kaczor, Witold Chmielarz, Marek Zborowski, Alicja Fandrejewska, Mesut Atasever, Anna Kaczorowska, Jolanta Słoniec, Piotr Nieradka].. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2021 (WorkId 27916)
  3. Computer-aided analysis of information society development / Anna Borawska. - // W: Proceedings of the 11th Scientific Conference Internet in the Information Society 2016 / ed. M.Rostanski, P.Pikiewicz, P.Buchwald, K.Maczka. - Dąbrowa Górnicza : University of Dąbrowa Górnicza, 2016 (WorkId 6044)
  4. Effective message against child labor : selection process of the emblem for a social campaign / Mariusz Borawski, Anna Borawska. - // W: Proceedings of the 5th International Scientific Conference on Modern Economics : 14-16 May 2018, University of Vigo, Vigo, Spain / Norbert Grűnwald, Małgorzata Zakrzewska (Editors). - Wismar : Robert Schmidt Institut, 2018 (WorkId 21261)
  5. Impact of negative emotions on social campaigns effectiveness : measuring dilemmas / Anna Borawska, Dominika Maison. - // W: Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0_9 (WorkId 19439)
  6. Incorporating Cognitive Neuroscience Techniques to Enhance User Experience Research Practices / Anna Borawska, Adrianna Mateja. - // W: Information Systems Development, Organizational Aspects and Societal Trends (ISD2023 Proceedings) / A. R. da Silva, M. M. da Silva, J. Estima, C. Barry, M. Lang, H. Linger, & C. Schneider (Eds.). - Lisbon : Instituto Superior Técnico, 2023 DOI: 10.62036/ISD.2023.36 (WorkId 35302)
  7. Metody komputerowe w eksperymentach ekonomicznych / Anna Łatuszyńska, Małgorzata Łatuszyńska, Kesra Nermend, Mariusz Borawski. - // W: Informatyka w zarządzaniu / [Red. A.Marciniak, M.Morzy ].. - Poznań-Warszawa : Wydaw. Nakom, 2014 (WorkId 2727)
  8. Metody neuronauki poznawczej w badaniu doświadczenia użytkowników / Anna Borawska, Adrianna Mateja. - // W: Informatyka w zarządzaniu / pod redakcją Heleny Dudycz, Marcina Hernesa, Macieja Pondela, Artura Rota. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2023 DOI: 10.15611/2023.51.0.01 (WorkId 34924)
  9. Neuroscience techniques in economic experiments / Anna Borawska. - // W: Selected issues in experimental economics : proceedings of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2016 DOI: 10.1007/978-3-319-28419-4_9 (WorkId 4747)
  10. Prediction of Decision Outcome via Observation of Brain Activity Signals During Decision-Making Process / Anna Borawska, Akeel Aksakaa. - // W: Neuroeconomic and behavioral aspects of decision making : proceedings of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2017 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4_17 (WorkId 15422)
  11. Some comparison between software used for EEG signal analysis / Akeel Alsakaa, Anna Łatuszyńska, Mariusz Borawski, Kesra Nermend. - // W: Social Aspects of Business Informatics : Concepts and Applications / [Scientific edit. A.Marciniak, M.Morzy ].. - Poznań : Scientific Council Polish Information Society, 2014 (WorkId 2699)
  12. Techniques of Cognitive Neuroscience in the Assessment and Measurement of Environmental Public Service Announcements Effectiveness / Anna Borawska, Mariusz Borawski, Mateusz Piwowarski. - // W: Proceedings the 23rd World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics July 6-9, 2019 -Orlando, Florida, USA. Volume 1 / Edited by Nagib Callaos, Bruce Peoples, Belkis Sánchez, Michael Savoie.. - Winter Garden : International Institue of Informatics of Systemics, 2019 (WorkId 22522)
  13. The effective management of social campaigns : planning and assessing the media message / Anna Borawska. - // W: Eurasian Business and Economics Perspectives : proceedings of the 31st Eurasia Business and Economics Society Conference / editors Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir.. - Cham : Springer, 2021 DOI: 10.1007/978-3-030-71869-5 DOI: 10.1007/978-3-030-71869-5_18 (WorkId 27567)
  14. The use of cognitive neuroscience tools for evaluating the cognitive overload caused by social advertising / Anna Borawska, Adrianna Mateja. - // W: Proceedings Conference AMCIS 2023, Panama 10-12 August 2023 / Paul Pavlou (Honorary Chair). - Panama City : Association for Information Systems, 2023 (WorkId 34485)