Application of behavioral economics insights to increase effectiveness of public awareness campaigns
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Application of behavioral economics insights to increase effectiveness of public awareness campaigns
- Odpowiedzialność
- Anna Borawska
- Twórcy
-
-
Borawska Anna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
Instytut Zarządzania
- Punktacja publikacji
-
Osoba |
Dysc. |
Pc |
k |
m |
P |
U |
Pu |
Opis |
0000-0001-6680-1052 |
5.6 |
20
|
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
- Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2020
- Objętość
-
0,6 (arkuszy wydawniczych),
12 (stron).
- Identyfikator DOI
-
10.1007/978-3-030-30251-1_5
- Uwaga ogólna
- Publikacja z : International Conference on Computational Methods in Experimental Economics, 29-30 November 2018, Łódź.
- Cechy publikacji
-
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Publikacja konferencyjna
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Dane konferencji
-
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
Experimental and quantitative methods in contemporary economics : computational methods in experimental economics (CMEE) 2018 Conference / edited by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2020 DOI: 10.1007/978-3-030-30251-1
Strony:
59-70
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2020-01-01
PBN
Wyświetl
- WorkId
- 23940
Lista publikacji