Application of behavioral economics insights to increase effectiveness of public awareness campaigns

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Application of behavioral economics insights to increase effectiveness of public awareness campaigns
Odpowiedzialność
Anna Borawska
Twórcy
  • Borawska Anna ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania,
    Instytut Zarządzania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-6680-1052 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2020
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.1007/978-3-030-30251-1_5
Uwaga ogólna
Publikacja z : International Conference on Computational Methods in Experimental Economics, 29-30 November 2018, Łódź.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja konferencyjna
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Experimental and quantitative methods in contemporary economics : computational methods in experimental economics (CMEE) 2018 Conference / edited by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2020 DOI: 10.1007/978-3-030-30251-1
Strony: 59-70
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2020-01-01
PBN
Wyświetl
WorkId
23940

Lista publikacji