Publikacje z roku 2017

  1. Kooperacja uczelni wyższych sposobem budowania silnych jednostek biznesowych i naukowych / Kamila Peszko. // Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych. 2017, nr 1 (23), s.38-52 DOI: 10.14611/minib.23.03.2017.09 (WorkId 18842)
  2. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 (WorkId 15995)
  3. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  4. Formy aktywnosci i motywy studentów zwiazane z przynależnościa do kół naukowych na przykładzie koła SKNKM "BRIEF" i KWB / Hanna Hall, Kamila Słupińska. - // W: Marketing (r)Evolution : nowe techniki, pomysły, rozwiązania / red. nauk. Hanna Hall ; [aut. Anna Bętkowska i in.].. - Rzeszów : Ofic.Wydaw.Politech.Rzesz, 2017 (WorkId 15975)
  5. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych / Kamila Peszko. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14667)
  6. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym / Kamila Peszko, Agnieszka Matuszczak. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14665)
  7. Use and popularity of selected social media for educational and scientific purposes / Kamila Słupińska. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 (WorkId 18295)