Publikacje z roku 2014

  1. Sfera dydaktyki szkół wyższych : obszary działania i poziom współpracy z otoczeniem / Kamila Peszko. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.279-286 (WorkId 10735)
  2. Strategies and models of marketing communication as a basis for building competitive advantage and position quoting an example of higher education market / Kamila Peszko. // Management: Science and Education. 2014, vol. 3 no. 1, s.70-72 (WorkId 10739)
  3. Wybory reklamodawców w świetle badań : wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe / Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 36, s.331-342 (WorkId 10737)
  4. Sprawność procesów gospodarczych w Polsce i na świecie w warunkach globalnego kryzysu : praca zbiorowa / pod red. Karoliny Dreli, Kamili Peszko, Anety Sokół. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2014 (WorkId 294)
  5. CSR a komunikacja marketingowa : sposoby komunikacji i budowania wizerunku organizacji wdrażających i stosujących koncepcje CSR / Monika Hładki, Kamila Peszko. - // W: Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce : sektorowe studia przypadków / red. nauk. Jerzy Rossa, Małgorzata Chojnacka.. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2014 (WorkId 3988)