Wszystkie publikacje typu "Rozdział"

  1. Analiza stanu aplikowania i wykorzystania środków europejskich w regionalnej gospodarce turystycznej / Anna Gardzińska, Rafał Maćkowiak, Adam Pawlicz, Aneta Wolna-Samulak. - // W: Fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Difin, 2014 (WorkId 1584)
  2. Determinanty systemu kategoryzacji przedsiębiorstw hotelarskich w krajach Unii Europejskiej / Adam Pawlicz. - // W: Turystyka wobec zmian współczesnego świata : strategie, marketing, programowanie / red. nauk. Agnieszka Niezgoda, Grzegorz Gołembski.. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014 (WorkId 2086)
  3. Economic rationale for licensing tour guides in Poland / Adam Pawlicz. - // W: 2nd International Scientific Conference "Tourism in Southern and Eastern Europe 2013", Volume 2 : Crisis - a challenge of sustainable tourism development? Opatija, Croatia, 15-18 May 2013 / eds. S. Janković, Jurdana D. Smolčić. - Rijeka : University of Rijeka, 2013 (WorkId 2096)
  4. Efekty i kierunki wykorzystania funduszy europejskich w regionalnej gospodarce turystycznej / Anna Tokarz-Kocik, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Marta Sidorkiewicz. - // W: Fundusze Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Difin, 2014 (WorkId 1699)
  5. Ekologia jako podstawa innowacyjnego produktu hotelarskiego / Adam Pawlicz, Marta Sidorkiewicz. - // W: Innowacyjne rozwiązania we współczesnym hotelarstwie / red. Piotr Dominik.. - Warszawa : Almamer Szkoła Wyższa. Wydział Turystyki i Rekreacji, 2013 (WorkId 1498)
  6. E-turystyka w obsłudze uczestników turystyki i rekreacji / Adam Pawlicz. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 7131)
  7. Fair pricing in tourism : from profitability towards sustainability / Tomasz Napierała, Adam Pawlicz. - // W: Routledge Handbook of Trends and Issues in Tourism Sustainability, Planning and Development, Management, and Technology / Edited by Alastair M. Morrison, Dimitrios Buhalis.. : ,, 2023 DOI: 10.4324/9781003291763 (WorkId 34409)
  8. Impact of deregulation on tour guiding market in Poland / Adam Pawlicz. - // W: Sustainable tourism, economic development and quality life : [conference proceedings] : 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia / [editors in chief Sandra Janković, Dora Smolčić Jurdana].. - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, cop, 2015 (WorkId 7134)
  9. Obsługa wybranych segmentów rynku turystycznego i rekreacyjnego / Adam Pawlicz, Aneta Wolna-Samulak. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 7132)
  10. Sharing economy and tourism experience / Adam Pawlicz. - // W: The Routledge Handbook of Tourism Experience Management and Marketing / ed. by Saurabh Kumar Dixit.. - Abingdon ; New York : Routledge, 2020 (WorkId 24336)
  11. Stymulowanie orientacji marketingowej touroperatorów w aspekcie regulacji rynku / Marcin Hundert, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 16355)
  12. System regulacji rynku touroperatorskiego w wybranych krajach europejskich / Anna Tokarz-Kocik, Michalska-Harasimiuk Karolina, Panasiuk Aleksander, Pawlicz Adam, Wolna-Samulak Aneta. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 16326)
  13. The sharing economy and destination marketing / Adam Pawlicz. - // W: The Routledge handbook of destination marketing / edited by Dogan Gursoy, Christina G. Chi.. - Abingdon ; New York : Routledge, 2018 (WorkId 19403)
  14. Tourism economy management on the macro level in selected European countries / Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz. - // W: Proceedings of the 6th International Conference on Tourism Management and Tourism Related Issues, Krakow, Poland, September 22-23, 2016. - Krakow : [s.n, 2016 (WorkId 7505)
  15. Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu terytorialnym gmin w Polsce / Adam Pawlicz, Robert Kubicki. - // W: Kreatywność w turystyce : nowe trendy w rozwoju turystyki / redakcja naukowa: Dariusz Sokołowski, Paulina Tomczykowska.. - Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2016 (WorkId 6463)