Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. "Cyfrowa szkoła" : skok w przyszłość dydaktyki / Agnieszka Szewczyk. // Dydaktyka informatyki. 2017, nr 12, s.94-109 DOI: 10.15584/di.2017.12.11 (WorkId 17182)
  2. Analiza konsumpcji dóbr informacyjnych w polskich gospodarstwach domowych / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2018, nr 1-2 (96-97), s.184-209 (WorkId 20921)
  3. Analiza porównawcza przeglądarek internetowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 37, s.143-154 DOI: 10.18276/si.2015.37-11 (WorkId 11211)
  4. Analiza usług elektronicznych branży rozrywkowej i działalności kulturalnej / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 35, s.165-187 (WorkId 10716)
  5. Chmura obliczeniowa - diagnostyka doboru najlepszego rozwiązania na przykładzie e-sklepu / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 34, s.161-182 (WorkId 10067)
  6. Crowdfunding in Europe : How to help participants of crowdfunding campaigns in making the right decisions? / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2023, , s.308-316 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.015 (WorkId 35152)
  7. Dylematy ekonomiczne gier społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2015, nr 1-2 (84-85), s.197-221 (WorkId 11863)
  8. E-learning studentów na przykładzie uczelni wyższych w Szczecinie / Agnieszka Szewczyk. // Dydaktyka informatyki. 2018, 13, s.91-104 DOI: 10.15584/di.2018.13.12 (WorkId 19764)
  9. E-trade of food products on the example of selected e-shops / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 32, s.93-106 (WorkId 8730)
  10. Gry społecznościowe i sieciowe źródłem dochodów w Internecie / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2016, nr 1-2, s.249-267 DOI: 10.7206/tr.1230-0292.16 (WorkId 13846)
  11. Jak oswoić osobę starszą z komputerem - aspekty dydaktyczne i psychologiczne / Agnieszka Szewczyk, Justyna Wnuk. // Dydaktyka informatyki. 2015, nr 10, s.20-28 DOI: 10.5584/di.2015.10.3 (WorkId 11302)
  12. Jakość stron internetowych dotyczących gier komputerowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 1 (39), s.121-135 DOI: 10.18276/si.2016.39-11 (WorkId 13876)
  13. Marketing internetowy w mediach społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.119-133 DOI: 10.18276/si.2015.36-09 (WorkId 10947)
  14. Measuring crowdfunding attribute values on the example of the USA / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2022, Vol. 207, s.186-194 DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.051 (WorkId 32607)
  15. Measuring the impact of ICT on society : methodological aspects / Agnieszka Szewczyk. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3165-3175 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.089 (WorkId 27968)
  16. Media społecznościowe - wybrane aspekty ekonomiczne / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2014, nr 1-2 (80-81), s.278-298 (WorkId 9671)
  17. Oczekiwania fanów elektronicznej rozrywki wobec grafiki w grach komputerowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 2 (40), s.71-85 DOI: 10.18276/si.2016.40-07 (WorkId 13838)
  18. Piractwo komputerowe : analiza zjawiska w świetle badań ankietowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 33, s.125-155 (WorkId 9684)
  19. Rachunkowość w wycenie wartości lasu w parkach narodowych : współczesne dylematy / Piotr Szczypa, Agnieszka Szewczyk. // Acta Scientiarum Polonorum. Silvarum Colendarum Ratio et Industria Lignaria. 2015, 14 (2), s.161-168 DOI: 10.17306/J.AFW.2015.2.15 (WorkId 11449)
  20. Seniorzy i osoby niepełnosprawne w społeczeństwie informacyjnym : dostępność stron internetowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 2 (44), s.43-61 DOI: 10.18276/si.2017.44-05 (WorkId 17181)
  21. Shop of E-Commerce : Analysis of the Problem / Agnieszka Szewczyk. // Transformacje. 2013, nr 3-4, s.34-54 (WorkId 9164)
  22. Social energy as the driving force behind crowdfunding : analysis and classification of selected attributes / Agnieszka Szewczyk, Zbigniew Stempnakowski. // Energies. 2021, vol. 14 iss. 19 DOI: 10.3390/en14196062 (WorkId 27839)
  23. Social financing : capital for projects of the example of crowdfunding platforms in Poland / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.111-125 DOI: 10.18276/sip.2019.55-10 (WorkId 22688)
  24. Systemy Wspomagania Decyzji doboru typu dostępu do sieci komputerowej w firmie / Agnieszka Szewczyk. // Informatyka Ekonomiczna. 2014, nr 1 (31), s.271-287 DOI: 10.15611/ie2014.1.21 (WorkId 9361)
  25. Szczecińska Szkoła Informatyki w Zarządzaniu / Zdzisław Szyjewski, Agnieszka Szewczyk. // Przegląd Organizacji. 2022, , s.39-48 DOI: 10.33141/po.2022.08.05 (WorkId 33595)
  26. Usability of internet shops quoting the example of e-pharmacies / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą. 2014, T. 72, s.69-78 (WorkId 10048)
  27. Wykorzystanie aplikacji mobilnych mediów społecznościowych / Agnieszka Szewczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 54/2, s.127-145 DOI: 10.18276/sip.2018.54/2-09 (WorkId 21700)
  28. Znajomość e-usług prawnych w Polsce na przykładzie badań ankietowych / Agnieszka Szewczyk. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 3 (41), s.69-78 DOI: 10.18276/si.2016.41-06 (WorkId 13984)