Publikacje, w których twórca pełnił rolę "Autor"

  1. Charakterystyka rynku książki na podstawie scenariuszy stanów otoczenia / Anna Czaplińska. // Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. 2020, vol. 34 no. 2, s.144-155 DOI: 10.24917/20801653.342.10 (WorkId 25108)
  2. City image based on mental maps : the case study of Szczecin (Poland) / Barbara Osóch, Anna Czaplińska. // Miscellanea Geographica : regional studies on development.. 2019, vol. 23 no. 2, s.111-119 DOI: 10.2478/mgrsd-2019-0016 (WorkId 22308)
  3. Czynniki kształtujące intencje i zachowania przedsiębiorcze Ukraińców / Anna Czaplińska. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2020, vol. 16 nr 1, s.212-224 DOI: 10.24917/20833296.161.17 (WorkId 25106)
  4. Eksport drewna z Ukrainy na tle rosnącego deficytu surowcowego w przemyśle drzewnym UE / Anna Czaplińska, Iryna Kibych. // Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. 2019, vol. 33 no. 4, s.151-164 DOI: 10.24917/20801653.334.9 (WorkId 23780)
  5. Funkcje międzynarodowe dużych miast Ukrainy (na przykładzie Czerniowiec) / Vasyl Dzhaman, Anna Czaplińska, Yaroslav Dzhaman. // Słupskie Prace Geograficzne. 2017, nr 14, s.61-78 (WorkId 18483)
  6. Kreowanie nowego wizerunku turystycznego jako przejaw przedsiębiorczości samorządów gmin nadmorskich / Anna Czaplińska. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2019, vol. 15 nr 1, s.144-157 DOI: 10.24917/3296.151.11 (WorkId 22302)
  7. Regional Spatial Analysis of an Ethnic Region in Terms of Resources, Potential, and Capital Marketing in the Example of the Kashubia Region (Poland) / Anna Czaplińska. // European Research Studies Journal. 2023, Vol. 26 Issue 1, s.464-479 DOI: 10.35808/ersj/3123 (WorkId 33921)
  8. Marketing miast i regionów : perspektywa produktowa / Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2024 DOI: 10.18276/978-83-7972-732-2 (WorkId 36224)
  9. Formirovanie brenda i imidža Ŝecina kak turistskoj destinacii / P. Čaplìnskij, A. Čaplìnskaâ. - // W: Turizm i regional'noe razvitie : sbornik naučnyh statej. T. 87 vyp. 10 / red. L. Û. Mažar.. - Smolensk : Universym, 2017 (WorkId 18293)
  10. Marketing of resources, potential and capital of an ethnic region : exemplified by the Hutsul Region (Ukraine) / Anna Czaplińska. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 29344)
  11. Podìêvij marketing âk forma prosuvannâ mìsta : (na prikladì Ŝecina) / Anna Čaplìns'ka. - // W: Regìonal’nì problemi Ukraїni : geografìčnij analiz ta pošuk šlâhiv virìŝennâ : materìali VII Mìžnarodnoї naukovo-praktičnoї konferencìї, m. Herson, 5-6 žovtnâ 2017 r / [za zagal'noû redakcìêû I. Pilipenka, D. Mal'čikovoї].. - Herson : Gel'vetika, 2017 (WorkId 18287)
  12. Przestrzenny wymiar akulturacji na Huculszczyźnie / Anna Czaplińska. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : pamięci Profesora Jarosława Jurka / pod redakcją Mariki Pirveli i Igora Kavetskyego. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 (WorkId 14410)
  13. Use of scenario method for environmental states in the city marketing under the Covid-19 pandemic / Anna Czaplińska. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 27332)
  14. Wielokulturowość jako przejaw kapitału kulturowego miasta / Anna Czaplińska. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : kapitały / Pirveli Marika, Mydłowska Elżbieta. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 18457)