Publikacje ze słowem kluczowym "zachowania konsumentów"

  1. Badanie reakcji konsumentów na przekaz reklamowy : przykład wykorzystania elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych / Barbara Wąsikowska. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.148-159 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.11 (WorkId 19293)
  2. Teoria zbiorów przybliżonych w wykrywaniu reguł zachowań zakupowych kobiet i mężczyzn podczas kupowania telefonów komórkowych / Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Erika Galindo, Judith Cruz Sandoval. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 35, s.65-76 (WorkId 10714)
  3. Współczesne metody eksploracji danych w marketingu / Barbara Wąsikowska. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2013, nr 9, s.588-599 (WorkId 8733)
  4. Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym / Barbara Wąsikowska. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2015, nr 13, s.145-156 (WorkId 10819)
  5. Neuronauka poznawcza a zachowania konsumentów / Lilianna Nowak, Barbara Wąsikowska, Agata Wawrzyniak. - // W: Podejście ewolucyjne w naukach społecznych / redakcja naukowa: Jan Polowczyk, Hubert Witczak, Maciej Błaszak.. - Warszawa : CeDeWu, 2018 (WorkId 20471)