Publikacje ze słowem kluczowym "reklama"

  1. Creative management of the advertising form and content / Aneta Sokół, Kamila Słupińska. // Entrepreneurship and Sustainability Issues. 2019, vol. 7 no 2, s.842-861 DOI: 10.9770/jesi.2019.7.2(4) (WorkId 23795)
  2. Visual image in outdoor advertising as a way of reaching a potential customer / Kamila Peszko. // Modern Management Review, MMR. 2016, vol. 23 nr 1, s.97-109 DOI: 10.7862/rz.2016.mmr.7 (WorkId 13445)
  3. Wybory reklamodawców w świetle badań : wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe / Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 36, s.331-342 (WorkId 10737)
  4. Twórczość i kreatywność w mediach reklamowych : ujęcie teoretyczne i empiryczne / Kamila Peszko, Aneta Sokól. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 (WorkId 1017)
  5. The analysis of advertising media transformations and directions of changes of media selection by companies based on trends and advertising expenses / Kamila Peszko. - // W: International Conference on Business, Marketing and Information System Management (BMISM-15) and 4th International Conference on Law, Education and Humanities (ICLEH-15), Nov / eds. : Lili Zheng, Michel Plaisent.. - Paris : [s.n, 2015 (WorkId 4057)