Publikacje ze słowem kluczowym "jakość"

  1. Motywowanie pracowników w procesie zarządzania jakością usług serwisowo-naprawczych w autoryzowanych serwisach samochodowych / Anna Bielawa. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 38 t. 1, s.97-112 (WorkId 10106)
  2. Poziom oczekiwań i percepcji jakości usług serwisowo-naprawczych kobiet i mężczyzn w autoryzowanych serwisach samochodowych / Anna Bielawa. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 39 t. 1, s.127-138 DOI: 10.18276/sip.2015.39/1-11 (WorkId 11684)
  3. Realizacja podejścia projakościowego w procesie zarządzania jakością usług / Anna Bielawa. // Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. 2014, nr 67, s.543-554 (WorkId 9570)
  4. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych / Anna Bielawa. - // W: Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami / red. nauk. Joanna Wiśniewska, Krzysztof Janasz. - Warszawa : CeDeWu, 2013 (WorkId 1099)