Publikacje ze słowem kluczowym "konsument"

  1. The consumer in the process of deciding on a bank and the Swiss franc as a loan currency : the impact of the decision on consumers’ disposable income / Kamila Słupińska, Patryk Pyzia. // Journal of Management and Financial Sciences. 2022, , s.89-104 DOI: 10.33119/JMFS.2022.46.7 (WorkId 33641)
  2. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 (WorkId 15995)
  3. Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 (WorkId 11010)
  4. Konsument na rynku usług edukacyjnych / Kamila Peszko. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4000)