Artykuły w czasopiśmie "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu"

  1. Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.199-210 (WorkId 11914)
  2. E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 30, s.405-418 (WorkId 11910)
  3. Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 40, s.193-206 DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-16 (WorkId 13165)
  4. Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 35, s.253-266 (WorkId 11908)
  5. Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 29, s.159-171 (WorkId 9069)