Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Academic teaching in the era of COVID-19 : selected problems of academic teachers' work in Poland against the background of the world situation / Krzysztof Łuszczek, Chen Chen, Waldemar Lib. // Dyskursy Młodych Andragogów. 2021, t. 22, s.197-207 DOI: 10.34768/dma.vi22.616 (WorkId 27984)
  2. Cyfrowy krajobraz : rozwój mediów a kompetencje medialne dzieci i młodzieży / Krzysztof Łuszczek. // Refleksje. 2014, nr 6, s.18-20 (WorkId 32291)
  3. Komunikacja rodziców i dzieci w cyfrowym świecie / Krzysztof Łuszczek. // Przegląd Uniwersytecki : pismo Uniwersytetu Szczecińskiego. 2016, nr 4-6, s.11-14 (WorkId 13259)
  4. Mechanizmy funkcjonowania mediów społecznościowych : kłamstwo w kulturze popularnej / Krzysztof Łuszczek. // Colloquia Theologica Ottoniana. 2015, 2, s.175-194 DOI: 10.18276/cto.2015.2-08 (WorkId 13246)
  5. Media katolickie w kształtowaniu tożsamości Szczecina i Pomorza Zachodniego / Krzysztof Łuszczek. // Colloquia Theologica Ottoniana. 2015, 1, s.71-87 DOI: 10.18276/cto.2015.1-04 (WorkId 13247)
  6. Most frequently asked questions about student learning outcomes in Poland : a Delphi study / Jarek Janio, Aleksander Cywiński, Lidia Marek, Krzysztof Łuszczek, Elżbieta Perzycka, Eunika Baron-Polańczyk, Waldemar Lib, Wojciech Walat, Tomasz Warzocha. // The New Educational Review. 2022, , s.91-101 DOI: 10.15804/tner.22.67.1.07 (WorkId 31870)
  7. Pedagogical aspects of robot anthropomorphism in the light of the critical historical theory / Krzysztof Łuszczek. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 54/2, s.37-50 DOI: 10.18276/sip.2018.54/2-03 (WorkId 21297)
  8. Pedeutological aspects of using new technologies in education / Krzysztof Łuszczek. // Forum Pedagogiczne. 2020, t. 10 nr 2, s.263-272 DOI: 10.21697/fp.2020.2.19 (WorkId 25282)
  9. Polityka medialna Unii Europejskiej wobec problemu ochrony prywatności w nowych mediach / Krzysztof Łuszczek. // Studia Koszalińsko-Kołobrzeskie. 2019, nr 26, s.307-326 DOI: 10.18276/skk.2019.26-16 (WorkId 22878)
  10. The concept of Children’s Television by Joan Ganz Cooney in the age of digital media / Krzysztof Łuszczek. // Fides et Ratio. 2023, nr 1(53), s.69-76 DOI: 10.34766/fetr.v53i1.1143 (WorkId 33728)
  11. The impact of social media on fulfilling identity needs of a person : the case of China / Krzysztof Łuszczek, Chen Chen. // Edukacja Międzykulturowa. 2021, nr 1(14), s.258-270 (WorkId 27972)
  12. The religiosity of young Poles and the development of the Internet against the background of American experiences / Krzysztof Łuszczek. // Edukacja Międzykulturowa. 2022, , s.215-229 DOI: 10.15804/em.2022.04.15 (WorkId 33109)
  13. Transhumanistyczne wyzwania przyszłości. Wychowanie i edukacja / Krzysztof Łuszczek. // Studia Koszalińsko-Kołobrzeskie. 2020, 27, s.391-404 DOI: 10.18276/skk.2020.27-22 (WorkId 25315)
  14. Transhumanizm a wychowanie : technologia w edukacji na początku XXI wieku / Krzysztof Łuszczek. // Refleksje : zachodniopomorski dwumiesięcznik oświatowy.. 2019, nr 3, s.10-16 (WorkId 21872)
  15. Wokół debaty "ed-tech" : krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii / Krzysztof Łuszczek. // Dydaktyka informatyki. 2018, t. 13, s.67-75 DOI: 10.15584/di.2018.13.9 (WorkId 19425)
  16. Wybrane problemy wykorzystania technologii w edukacji w ujęciu krytyczno-historycznym / Krzysztof Łuszczek. // Zarządzanie Mediami. 2018, t. 6 nr 4, s.289-302 DOI: 10.4467/23540214ZM.18.020.10572 (WorkId 22295)
  17. „Autyzm technologiczny” jako zagrożenie dla spójności rodziny w świetle posynodalnej adhortacji apostolskiej Amoris laetitia papieża Franciszka / Krzysztof Łuszczek. - // W: Miłość jest nam dana i zadana : komentarz do posynodalnej adhortacji apostolskiej "Amoris laetitia" papieża Franciszka / red. Grzegorz Chojnacki. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 18187)
  18. The Educational Capabilities a Mobile Phone / Krzysztof Łuszczek. - // W: Culture, education & technologies. Vol. 1 / Elżbieta Perzycka and Aleksandra Łukaszewicz Alcaraz, (eds.). - Szczecin : Wydawnictwo Akademii Sztuki w Szczecinie, 2021 DOI: 10.5281/zenodo.5520543 (WorkId 28854)