Wokół debaty "ed-tech" : krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Wokół debaty "ed-tech"
Podtytuł
krytyka edukacyjnego wykorzystania nowych technologii
Odpowiedzialność
Krzysztof Łuszczek
Twórcy
  • Łuszczek Krzysztof ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Teologiczny, Katedra Nauk o Rodzinie
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-1862-5028 5.9 7 1 1 7,00 1,0000 7,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,4 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Identyfikator DOI
10.15584/di.2018.13.9
Adres URL
http://www.di.univ.rzeszow.pl/Dydaktyka_informatyki_13_2018.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_REPOSITORY - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2018-10-17 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Dydaktyka informatyki
( ISSN 2083-3156 eISSN 2543-9847 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 13
Strony: 67-75
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-10-05
PBN
Wyświetl
WorkId
19425

Abstrakt

pl

Ostatnie lata przynoszą coraz więcej głosów krytycznych dotyczących zastosowania nowych technologii w edukacji. Uporządkowana, krytyczna debata dotycząca tego problemu ma pomóc właściwie ukierunkować refleksję badawczą. Nie chodzi o eliminację nowych technologii z edukacji, ale o efektywne ich wykorzystanie oparte na rzetelnym opisie aktualnego stanu, pozbawionym przesadnego entuzjazmu charakterystycznego dla pierwszych dekad rozwoju technologii cyfrowych.

en

Recent years have brought more and more critical voices on the application of new technolo-gies in education. A structured, critical debate on this problem is to help properly direct the re-search reflection. This is not about the elimination of new technologies from education but their effective use based on a reliable description of the current situation without exaggerated enthu-siasm being characteristic of the first decades of the development of digital technologies.

Lista publikacji