Wybrane problemy wykorzystania technologii w edukacji w ujęciu krytyczno-historycznym

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Wybrane problemy wykorzystania technologii w edukacji w ujęciu krytyczno-historycznym
Odpowiedzialność
Krzysztof Łuszczek
Twórcy
  • Łuszczek Krzysztof ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Teologiczny, Katedra Nauk o Rodzinie
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-1862-5028 5.9 6 1 1 6,00 1,0000 6,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2018
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Identyfikator DOI
10.4467/23540214ZM.18.020.10572
Adres URL
http://www.ejournals.eu/pliki/art/14493/pl
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2019-03 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zarządzanie Mediami
( ISSN 2353-5938 eISSN 2354-0214 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 6 zeszyt 4
Strony: 289-302
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-08-20
PBN
Wyświetl
WorkId
22295

Lista publikacji