Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Determinanty cyfrowego włączenia polskich seniorów / Ewa Frąckiewicz, Iwona Bąk. // Gerontologia Polska. 2022, , s.181-187 (WorkId 33778)
  2. Ekspansja technologii mobilnych : w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.168-176 (WorkId 10801)
  3. Information and communication technologies as a source of customer value in the context of balancing the positions of younger and older consumers / Ewa Frąckiewicz. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 9 DOI: 10.3390/su13094722 (WorkId 26976)
  4. Internet jako medium komunikacji i sprzedaży na srebrnym rynku / Ewa Frąckiewicz. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2018, nr 354, s.7-16 (WorkId 24166)
  5. Mass customization in the process of customer relationship creation / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2015, Vol. 4 no. 2, s.35-45 (WorkId 11442)
  6. Older people as a subject of research on the information society / Ewa Frąckiewicz. // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia.. 2021, vol. 20 no. 2, s.31-38 DOI: 10.22630/ASPE.2021.20.2.13 (WorkId 32590)
  7. Przedsiębiorczość internetowa polskich MSP a polityka cyfrowa Unii Europejskiej / Ewa Frąckiewicz, Adrianna Ćwiertnia. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 10, s.125-130 (WorkId 11888)
  8. Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 39 t. 2, s.407-419 (WorkId 10743)
  9. Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Economics and Business Review. 2018, Vol. 4 (18) nr 3, s.51-69 DOI: 10.18559/ebr.2018.3.5 (WorkId 20950)
  10. Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.53-61 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-05 (WorkId 12844)
  11. The attitudes of young Polish consumers towards energy costs of smart products / Aleksandra Grzesiuk, Ewa Frąckiewicz. // Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy. 2021, vol. 3 no. 55, s.33-48 (WorkId 32511)
  12. Umiejętności cyfrowe osób starszych w Polsce na tle krajów UE : analiza porównawcza / Ewa Frąckiewicz, Iwona Bąk. // Gerontologia Polska. 2023, , s.224-232 (WorkId 35576)
  13. Włączenie cyfrowe a ograniczenie korzystania z mediów społecznościowych : generacja BB a generacja Z / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2023, , s.3-11 DOI: 10.33226/1231-7853.2023.8.1 (WorkId 34540)
  14. Wpływ starzenia się ludności na zarządzanie przedsiębiorstwem - aspekty marketingowe / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/2, s.11-20 DOI: 10.18276/sip.2017.48/2-01 (WorkId 15678)
  15. Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP / Ewa Frąckiewicz, Adriana Ćwiertnia. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.65-74 DOI: 10.18276/si.2015.36-05 (WorkId 10955)
  16. Srebrna gospodarka : perspektywa interdyscyplinarna / redakcja naukowa Ewa Frąckiewicz, Rafał Iwański. - Szczecin : Wydawnictwo Akademii Sztuki w Szczecinie, 2021 (WorkId 28470)
  17. Postawy i opinie polskich seniorów wobec zjawiska ich cyfrowego wykluczenia / Ewa Frąckiewicz, Iwona Bąk. - // W: Srebrna gospodarka : perspektywa interdyscyplinarna / redakcja naukowa Ewa Frąckiewicz, Rafał Iwański. - Szczecin : Wydawnictwo Akademii Sztuki w Szczecinie, 2021 (WorkId 32501)
  18. Zainteresowania polskich naukowców w świetle konferencji wrocławskich na temat badań marketingowych z lat 2004 - 2022 : bibliometryczna analiza graficzna / Ewa Frąckiewicz, Radosław Mącik. - // W: Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023 DOI: 10.15611/2023.65.7.17 (WorkId 36222)