Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. Determinanty cyfrowego włączenia polskich seniorów / Ewa Frąckiewicz, Iwona Bąk. // Gerontologia Polska. 2022, , s.181-187 (WorkId 33778)
  2. Ekspansja technologii mobilnych : w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.168-176 (WorkId 10801)
  3. Information and communication technologies as a source of customer value in the context of balancing the positions of younger and older consumers / Ewa Frąckiewicz. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 9 DOI: 10.3390/su13094722 (WorkId 26976)
  4. Innowacje marketingowe : między maksymalizacją zysku a społecznąodpowiedzialnością / Ewa Frąckiewicz. // Logistyka. 2015, nr 2, s.1459-1463 (WorkId 11887)
  5. Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy o klientach sieci handlowych - wybrane zagadnienia / Katarzyna Bilińska-Reformat, Ewa Frąckiewicz. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 1 (39), s.5-14 DOI: 10.18276/si.2016.39-01 (WorkId 13880)
  6. Older people as a subject of research on the information society / Ewa Frąckiewicz. // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia.. 2021, vol. 20 no. 2, s.31-38 DOI: 10.22630/ASPE.2021.20.2.13 (WorkId 32590)
  7. Przedsiębiorczość internetowa polskich MSP a polityka cyfrowa Unii Europejskiej / Ewa Frąckiewicz, Adrianna Ćwiertnia. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 10, s.125-130 (WorkId 11888)
  8. Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 39 t. 2, s.407-419 (WorkId 10743)
  9. Senior w systemie dystrybucji detalicznej FMGC w Polsce / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiuk, Katarzyna Bilińska-Reformat. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 5, s.46-55 (WorkId 12502)
  10. Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Economics and Business Review. 2018, Vol. 4 (18) nr 3, s.51-69 DOI: 10.18559/ebr.2018.3.5 (WorkId 20950)
  11. Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.53-61 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-05 (WorkId 12844)
  12. Sustainable marketing mix - the basic assumptions / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2016, nr 15 (64), s.130-138 (WorkId 14040)
  13. The attitudes of young Polish consumers towards energy costs of smart products / Aleksandra Grzesiuk, Ewa Frąckiewicz. // Organizacja i Zarządzanie : kwartalnik naukowy. 2021, vol. 3 no. 55, s.33-48 (WorkId 32511)
  14. Umiejętności cyfrowe osób starszych w Polsce na tle krajów UE : analiza porównawcza / Ewa Frąckiewicz, Iwona Bąk. // Gerontologia Polska. 2023, , s.224-232 (WorkId 35576)
  15. Włączenie cyfrowe a ograniczenie korzystania z mediów społecznościowych : generacja BB a generacja Z / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2023, , s.3-11 DOI: 10.33226/1231-7853.2023.8.1 (WorkId 34540)
  16. Wpływ starzenia się ludności na zarządzanie przedsiębiorstwem - aspekty marketingowe / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/2, s.11-20 DOI: 10.18276/sip.2017.48/2-01 (WorkId 15678)
  17. Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP / Ewa Frąckiewicz, Adriana Ćwiertnia. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.65-74 DOI: 10.18276/si.2015.36-05 (WorkId 10955)