The significance and evaluation of selected online communication tools : a comparative analysis of young consumers from Poland, Croatia and China

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
The significance and evaluation of selected online communication tools
Podtytuł
a comparative analysis of young consumers from Poland, Croatia and China
Odpowiedzialność
Magdalena Kowalska, Martyna Kostrzewska, Kristina Petljak
Twórcy
Sumy twórców
3 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9386-7110 5.6 40 1 3 23,10 0,5774 23,0960 Art.
0000-0003-3733-5763 Brak afiliacji do US
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 16 (stron).
Adres URL
https://pz.wz.uw.edu.pl/resources/html/article/details?id=217793
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej na licencji CC BY 4.0.
Uwaga ogólna
Submitted: 13.03.2020, accepted: 17.10.2020, published: 2021-04-09.
Uwaga ogólna
Dostępne wersje językowe publikacji: EN, PL.
Uwaga ogólna
Temat numeru, z którego pochodzi publikacja: "Digital Transformation : Marketing, Trade, Consumption" / redaktorzy tematyczni: Grzegorz Karasiewicz, Edyta Rudawska.
Finansowanie
The project is financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name "Regional Excellence Initiative" in the years 2019-2022. 001/RID/2018/19
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OTHER - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
[brak danych] - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Problemy Zarządzania
( ISSN 1644-9584 eISSN 2300-8792 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: vol. 19 no. 1 (91)
Strony: 91-107
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-09-01
PBN
Wyświetl
WorkId
27676

Lista publikacji