produkt turystyczny
Słowo kluczowe
- Słowo
- produkt turystyczny
- Język
- Polski
- Publikacji
- 31
Publikacje
- Artykuł Analysis of Poland’s enotourism product model / Marta Sidorkiewicz. // Quaestiones Geographicae. 2023, , s.107-119 DOI: 10.14746/quageo-2023-0033 2023
- Artykuł Exploring New Horizons : Unleashing Tourism Potential through Innovative Product Development Inspired by Surfing - An Introductory Exploration / Tomasz Wolski, Daniel Szostak, Urszula Chrąchol Barczyk. // European Research Studies Journal. 2023, , s.826-838 DOI: 10.35808/ersj/3330 2023
- Artykuł Geocoaching Adventure Lab-The Innovative Tool for Exploring and Creating Tourism Space / Elżbieta Mydłowska. // Studia Maritima. 2023, , s.135-156 DOI: 10.18276/sm.2023.36-02 2023
- Rozdział Animacja czasu wolnego a budowanie i rozwój kapitału ludzkiego / Małgorzata Paczyńska-Jędrycka. - // W: Problematyka rekreacji ruchowej we współczesnych badaniach / pod redakcją Jerzego Eidera. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwerstytetu Szczecińskiego, 2019 2019
- Artykuł Kreowanie nowego wizerunku turystycznego jako przejaw przedsiębiorczości samorządów gmin nadmorskich / Anna Czaplińska. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2019, vol. 15 nr 1, s.144-157 DOI: 10.24917/3296.151.11 2019
- Artykuł Narrow-gauge railways in Poland as an element of regional tourism products / Grażyna Rosa. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.241-246 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-30 2018
- Artykuł New trends in shaping tourism products in spatial units on the example of Szczecin / Agnieszka Sawińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.403-411 2018
- Artykuł Railway transport as a determinant of improving the availability of area tourism products (and attractions) / Grażyna Rosa. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2018, nr 4 (44), s.25-34 DOI: 10.18276/ept.2018.4.44-03 2018
- Artykuł Valorization of the Giant Mountains for physical recreation / Tomasz Sarzała, Ewa Szczepanowska, Tomasz Duda. // Studia Turistica. 2018, vol. 9 no. 2, s.41-47 2018
- Artykuł From basic tourism products to a comprehensive offer of a tourism area / Aleksander Panasiuk. // Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy. 2017, t. 15 nr 1, s.17-24 2017
- Rozdział Innovations of travel agencies in tourism services for seniors / Agnieszka Sawińska. - // W: 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017 : conference proceedings. Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges / editors in chief Suzana Marković, Dora Smolčić.. - Opatija : University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017 DOI: 10.20867/tosee.04.28 2017
- Rozdział Kształtowanie strategii rozwoju transgranicznego produktu turystycznego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego / Anna Gardzińska. - // W: Trendy w turystyce / redakcja naukowa Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017 2017
- Rozdział Produkty turystyczne oparte na środowisku przyrodniczym a zrównoważony rozwój turystyki : (przypadek gminy Stepnica) / Beata Meyer. - // W: Trendy w turystyce / redakcja naukowa Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017 2017
- Artykuł The concept of comprehensive offer of tourism area / Aleksander Panasiuk, Genka Rafailova. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.37-44 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-05 2017
- Artykuł Rola wizerunku krajowego produktu turystycznego w kreowaniu ruchu turystycznego : studium przypadku na przykładzie Polski i Łotwy / Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2016, nr 3 (35), s.301-311 DOI: 10.18276/ept.2016.3.35-24 2016
- Rozdział The natural environment as a factor increasing attractiveness of a tourism product of a city on an example of Szczecin / Marta Bordun, Beata Meyer. - // W: Tourism engagement : co-creating well-being : proceedings of the 6th Advances in Tourism Marketing Conference, Joensuu, Finland, 8-10.09.2015 / ed. Juho Pesonen, Raija Kommpula.. - Joensuu : University of Eastern Finland, 2015 2015
- Rozdział Ewolucja obozu harcerskiego jako formy aktywności turystycznej / Agata Malik. - // W: Problemy turystyki i rekreacji : praca zbiorowa. T. 5 / pod red. Hieronima Kaczmarka ; [aut. Magdalena Dzieciątkowska, Magdalena Kwiatkowska, Agata Malik, Michał Bugajny, Józef P. Girjatowicz, Ewelina Kwiecień, Monika Elwira Mikulska, Anna Jarmołkowicz, Monika Kijewska, Rafał Maćkowiak]. - Szczecin ; Wołczkowo : Oficyna In Plus, 2014 2014
- Rozdział Health resort qualities as basis of brand tourism products / Beata Meyer. - // W: Health, wellness & spa tourism as the regional product - theory and practice / ed. Jerzy Wyrzykowski, Janusz Marak, Maciej Szymczyk ; University of Business in Wroclaw.. - Wroclaw : Wyższa Szkoła Handlowa [etc, 2014 2014
- Rozdział Koncepcja i charakterystyka turystyki kobiecej / Magdalena Kwiatkowska. - // W: Problemy turystyki i rekreacji : praca zbiorowa. T. 5 / pod red. Hieronima Kaczmarka ; [aut. Magdalena Dzieciątkowska, Magdalena Kwiatkowska, Agata Malik, Michał Bugajny, Józef P. Girjatowicz, Ewelina Kwiecień, Monika Elwira Mikulska, Anna Jarmołkowicz, Monika Kijewska, Rafał Maćkowiak]. - Szczecin ; Wołczkowo : Oficyna In Plus, 2014 2014
- Artykuł Nowe produkty na rynku turystyki uzdrowiskowej / Jerzy Eider, Elżbieta Sieńko-Awierianów. // Handel Wewnętrzny. 2014, nr 6 (353), s.198-206 2014
- Artykuł Selected issues of management of regional tourist product / Aleksander Panasiuk. // European Journal of Service Management. 2014, vol. 12, s.47-59 2014
- Artykuł Wymiary oferty na rynku turystycznym / Aleksander Panasiuk. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2014, nr 46, s.119-128 2014
- Artykuł Znaczenie programów lojalnościowych w zarządzaniu produktem turystycznym / Grażyna Wolska, Joanna Wolska. // Logistyka - Nauka. Artykuły recenzowane. 2014, nr 3, s.6778-6786 2014
- Artykuł Baza noclegowa jako determinanta kreowania produktu turystycznego „Pomorska Droga Św. Jakuba” w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, Nr 4 (24), s.131-147 2013
- Artykuł City break as a unique product of the urban tourism / Katarzyna Orfin. // Tourism Role in the Regional Economy. 2013, vol. 4, s.468-481 2013
- Artykuł Determinanty jakości lokalnego i regionalnego produktu turystycznego / Aleksander Panasiuk. // Handel Wewnętrzny. 2013, nr 5 t. 1, s.136-144 2013
- Artykuł Development and support of regional tourism in Kołobrzeg with help of Kołobrzeg Polish SPA Centre Foundation : Wspieranie rozwoju i promocji produktu turystycznego miasta Kołobrzeg przez Polskie Centrum SPA Kołobrzeg / Marta Bordun, Beata Meyer. // Tourism Role in the Regional Economy. 2013, vol. 4, s.456-467 2013
- Rozdział Importance of Pomerania Euroregion in creation of cross-border tourism product / Anna Gardzińska. - // W: Regional tourism product : theory and practice / ed.: Janusz Marak, Jerzy Wyrzykowski.. - Wroclaw : University of Business, 2013 2013
- Artykuł Możliwości rozwoju form rekreacyjnych i turystycznych w gminie Czaplinek / Wioletta Łubkowska, Jerzy Eider. // Handel Wewnętrzny. 2013, nr 5 (t.2), s.160-173 2013
- Rozdział Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji / Agnieszka Sawińska. - // W: Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013 2013
- Rozdział Shaping the image of selected tourist destinations in Poland / Katarzyna Orfin. - // W: Otgovoren turiz"m 2020 : sbornik s dokladi ot meždunarodna naučna konferenciă. Tom II - Varna : Izdatelstvo "Nauka i ikonomika" Ikonomičeski Universitet, 2013 2013
Lista słów kluczowych