Publikacje, w których twórca pełnił rolę "Autor"

  1. ANP-based analysis of ICT usage in Central European enterprises / Jarosław Becker, Aneta Becker, Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.2173-2183 DOI: 10.1016/j.procs.2018.07.231 (WorkId 21389)
  2. Attempts to Attract Eyesight in E-Commerce May Have Negative Effects / Piotr Sulikowski, Konrad Ryczko, Iwona Bąk, Soojeong Yoo, Tomasz Zdziebko. // Sensors. 2022, vol. 22 iss. 22, s.1-13 DOI: 10.3390/s22228597 (WorkId 32905)
  3. Churn factors identification from real-world data in the telecommunications industry : case study / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4800-4809 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.258 (WorkId 28158)
  4. Deep Learning-Enhanced Framework for Performance Evaluation of a Recommending Interface with Varied Recommendation Position and Intensity Based on Eye-Tracking Equipment Data Processing / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Electronics. 2020, vol. 9 iss. 2 DOI: 10.3390/electronics9020266 (WorkId 24177)
  5. Dylematy budowy systemu informatycznego zarządzania gamifikacją w atrakcjach turystycznych / Jakub Swacha, Artur Kulpa, Tomasz Zdziebko. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 54/2, s.115-126 DOI: 10.18276/sip.2018.54/2-08 (WorkId 21699)
  6. Gaze and event tracking for evaluation of recommendation- driven purchase / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Kristof Coussement, Krzysztof Dyczkowski, Krzysztof Kluza and Karina Sachpazidu-Wójcicka. // Sensors. 2021, vol. 21 issue 4 DOI: 10.3390/s21041381 (WorkId 26455)
  7. Horizontal vs. vertical recommendation zones evaluation using behavior tracking / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Applied Sciences. 2021, vol. 11 iss. 1 DOI: 10.3390/app11010056 (WorkId 26197)
  8. Human-website interaction monitoring in recommender systems / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Dominik Turzyński, Eliasz Kańtoch. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.1587-1596 DOI: 10.1016/j.procs.2018.08.132 (WorkId 21388)
  9. Interaktywne przewodniki multimedialne w ocenie zwiedzających / Tomasz Zdziebko, Zygmunt Drążek, Jakub Swacha, Karolina Muszyńska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2017, nr 1 (37), s.159-168 DOI: 10.18276/ept.2017.1.37-12 (WorkId 17175)
  10. Koncepcja zarządzania relacjami z klientami w serwisach e-commerce / Tomasz Zdziebko, Piotr Sulikowski, Dominik Turzyński. // Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management. 2018, t. 89, s.97-104 (WorkId 21391)
  11. Modeling online user product interest for recommender systems and ergonomics studies / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Dominik Turzyński. // Concurrency and Computation: Practice and Experience. 2019, Special Issue Paper vol. 31 iss. 22 DOI: 10.1002/cpe.4301 (WorkId 17425)
  12. Online store aesthetics impact efficacy of product recommendations and highlighting / Piotr Sulikowski, Michał Kucznerowicz, Iwona Bąk, Andrzej Romanowski, Tomasz Zdziebko. // Sensors. 2022, vol. 22 iss. 23, s.1-16 DOI: 10.3390/s22239186 (WorkId 32994)
  13. Uwarunkowania lojalności, retencji i churnu klientów na przykladzie branży telekomunikacyjnej / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.273-284 (WorkId 10747)
  14. Wykorzystanie narzędzia eeqra do analizy opinii użytkowników e-przewodników w muzeach oceanograficznych / Tomasz Zdziebko, Karolina Muszyńska, Jakub Swacha, Zygmunt Drążek. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2014, nr 113, s.153-161 (WorkId 9515)
  15. Zagadnienia eksploracji danych i odkrywania wiedzy w świetle literatury / Piotr Sulikowski, Dominik Turzyński, Tomasz Zdziebko. // Studies & Proceedings of Polish Association for Knowledge Management. 2018, t. 89, s.74-83 (WorkId 21390)
  16. Information technology meets management in knowledge economy / scientific editors Jakub Swacha, Karolina Muszyńska ; [auth. Tomasz Zdziebko, Piotr Sulikowski, Cezary Orłowski, Bartosz Chrabski, Kamil Dowgielewicz, Tomasz Klasa, Krzysztof Bartczak, Arkan Thomas Klozy, Aneta Poniszewska-Marańda, Marta Chruściel, Jan Zych, Kinga Gruszecka]. - Warszawa : Polish Information Processing Society, 2015 (WorkId 502)
  17. Customer shopping preference identification with classification trees / Tomasz Zdziebko. - // W: Information technology meets management in knowledge economy / scientific editors Jakub Swacha, Karolina Muszyńska ; [auth. Tomasz Zdziebko, Piotr Sulikowski, Cezary Orłowski, Bartosz Chrabski, Kamil Dowgielewicz, Tomasz Klasa, Krzysztof Bartczak, Arkan Thomas Klozy, Aneta Poniszewska-Marańda, Marta Chruściel, Jan Zych, Kinga Gruszecka]. - Warszawa : Polish Information Processing Society, 2015 (WorkId 4275)
  18. Fuzzy approach to purchase intent modeling based on user tracking for e-commerce recommenders / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Omar Hussain, Anna Wilbik. - // W: 2021 IEEE International Conference on Fuzzy Systems (FUZZ-IEEE). - IEEE Service Center : Piscataway, 2021 DOI: 10.1109/FUZZ45933.2021 DOI: 10.1109/FUZZ45933.2021.9494585 (WorkId 28181)
  19. Monitoring human website interactions for online stores / Tomasz Zdziebko, Piotr Sulikowski. - // W: New contributions in information systems and technologies / editors: Alvaro Rocha, Ana Maria Correia, Sandra Costanzo, Luis Paulo Reis.. - Berlin : Springer International Publishing, 2015 DOI: 10.1007/978-3-319-16528-8_35 (WorkId 3720)