Publikacje z roku 2021

  1. Joanna Głodkowska (red. nauk.): Dydaktyka specjalna. T. 1. W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej. T. 2. Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych - recenzja / Teresa Żółkowska. // Szkoła Specjalna. 2021, nr 3, s.237-247 (WorkId 27928)
  2. Trust is knowing that : The subjective meanings and senses of experience-based foundations of trust of students with intellectual disabilities / Teresa Żółkowska, Karolina Kaliszewska. // International Journal of Special Education. 2021, 36 (1), s.121-128 DOI: 10.52291/ijse.2021.36.12 (WorkId 28359)
  3. Poczucie jakości życia w kontekście indywidualnego wsparcia osób z niepełnosprawnością intelektualną : przykład konceptualizacji badań / Teresa Żółkowska, Tomasz Parafiniuk. - // W: Pedagogika specjalna - poszukiwania / red. Irena Ramik-Mażewska.. - Poznań : Wydawnictwo Rys, 2021 (WorkId 34665)
  4. Rozumienie prawa przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną / Karolina Kaliszewska, Teresa Żółkowska. - // W: Od integracji do inkluzji : 30 lat pedagogiki integracyjnej : idea i rzeczywistość. T. 1 / red. nauk. Ewa M. Kulesza, Danuta Al-Khamisy, Paulina Zalewska.. - Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2021 (WorkId 28151)
  5. Teoretyczne konteksty pedagogiki specjalnej / Teresa Żółkowska. - // W: Pedagogika specjalna - poszukiwania / red. Irena Ramik-Mażewska.. - Poznań : Wydawnictwo Rys, 2021 (WorkId 34664)