Publikacje ze słowem kluczowym "niepełnosprawność intelektualna"

  1. About the identity of disabled people / Teresa Żółkowska. // Polish Journal of Applied Psychology. 2013, vol. 11 no. 1, s.33-40 (WorkId 8432)
  2. Rozumienie prawa przez osoby z lekką niepełnosprawnością intelektualną / Teresa Żółkowska. // Człowiek-Niepełnosprawność-Społeczeństwo. 2020, nr 1 (47), s.37-69 (WorkId 24212)
  3. The Issue of Law in Conversations with People with Intellectual Disabilities / Teresa Żółkowska. // International Journal of Special Education. 2023, , s.1-12 DOI: 10.52291/ijse.2023.38.35 (WorkId 35595)
  4. Wsparcie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w edukacji włączającej : wybrane obszary analizy z perspektywy koncepcji Roberta Schalocka / Teresa Żółkowska, Tomasz Parafiniuk. // Roczniki Pedagogiczne. 2023, , s.33-49 DOI: 10.18290/rped23153.3 (WorkId 35227)
  5. Doświadczenia zaufania osób z głębszym stopniem niepełnosprawności intelektualnej : szkice praktyk / Teresa Żółkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2019 (WorkId 20564)
  6. Rozumienie prawa przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną / Karolina Kaliszewska, Teresa Żółkowska. - // W: Od integracji do inkluzji : 30 lat pedagogiki integracyjnej : idea i rzeczywistość. T. 1 / red. nauk. Ewa M. Kulesza, Danuta Al-Khamisy, Paulina Zalewska.. - Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2021 (WorkId 28151)
  7. Społeczna (de)waloryzacja roli osoby niepełnosprawnej / Teresa Żółkowska. - // W: Człowiek z niepełnosprawnością w rezerwacie przestrzeni publicznej / red. nauk. Zenon Gajdzica.. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013 (WorkId 1171)
  8. Znaczenie wsparcia społecznego w rozwijaniu aktywności społecznej osób z niepełnosprawnością intelektualną / Teresa Żółkowska, Tomasz Parafiniuk. - // W: Edukacja, komunikacja i dyskursy społeczne : Studia humanistyczne i społeczne / redakcja naukowa dr hab. Zbigniew Danielewicz, prof. PK dr Lucyna Maksymowicz. - Koszalin : Wydawnictwo Politechniki Koszalińskiej, 2023 (WorkId 35685)