Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. ANP-based analysis of ICT usage in Central European enterprises / Jarosław Becker, Aneta Becker, Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.2173-2183 DOI: 10.1016/j.procs.2018.07.231 (WorkId 21389)
  2. Attempts to Attract Eyesight in E-Commerce May Have Negative Effects / Piotr Sulikowski, Konrad Ryczko, Iwona Bąk, Soojeong Yoo, Tomasz Zdziebko. // Sensors. 2022, vol. 22 iss. 22, s.1-13 DOI: 10.3390/s22228597 (WorkId 32905)
  3. Churn factors identification from real-world data in the telecommunications industry : case study / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4800-4809 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.258 (WorkId 28158)
  4. Dylematy budowy systemu informatycznego zarządzania gamifikacją w atrakcjach turystycznych / Jakub Swacha, Artur Kulpa, Tomasz Zdziebko. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 54/2, s.115-126 DOI: 10.18276/sip.2018.54/2-08 (WorkId 21699)
  5. Gaze and event tracking for evaluation of recommendation- driven purchase / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Kristof Coussement, Krzysztof Dyczkowski, Krzysztof Kluza and Karina Sachpazidu-Wójcicka. // Sensors. 2021, vol. 21 issue 4 DOI: 10.3390/s21041381 (WorkId 26455)
  6. Horizontal vs. vertical recommendation zones evaluation using behavior tracking / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Applied Sciences. 2021, vol. 11 iss. 1 DOI: 10.3390/app11010056 (WorkId 26197)
  7. Human-website interaction monitoring in recommender systems / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko, Dominik Turzyński, Eliasz Kańtoch. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.1587-1596 DOI: 10.1016/j.procs.2018.08.132 (WorkId 21388)
  8. Interaktywne przewodniki multimedialne w ocenie zwiedzających / Tomasz Zdziebko, Zygmunt Drążek, Jakub Swacha, Karolina Muszyńska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2017, nr 1 (37), s.159-168 DOI: 10.18276/ept.2017.1.37-12 (WorkId 17175)
  9. Online store aesthetics impact efficacy of product recommendations and highlighting / Piotr Sulikowski, Michał Kucznerowicz, Iwona Bąk, Andrzej Romanowski, Tomasz Zdziebko. // Sensors. 2022, vol. 22 iss. 23, s.1-16 DOI: 10.3390/s22239186 (WorkId 32994)
  10. Uwarunkowania lojalności, retencji i churnu klientów na przykladzie branży telekomunikacyjnej / Piotr Sulikowski, Tomasz Zdziebko. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.273-284 (WorkId 10747)
  11. Wykorzystanie narzędzia eeqra do analizy opinii użytkowników e-przewodników w muzeach oceanograficznych / Tomasz Zdziebko, Karolina Muszyńska, Jakub Swacha, Zygmunt Drążek. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2014, nr 113, s.153-161 (WorkId 9515)