relacje z klientami
Słowo kluczowe
- Słowo
- relacje z klientami
- Język
- Polski
- Publikacji
- 8
Publikacje
- Rozdział The impact of written correspondence on building customer relationship / Izabela Ostrowska, Grazyna Rosa, Kamila Slupinska, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Building Resilient Society" : book of proceedings / ed. Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes ; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat.. - Zagreb, 2018 2018
- Rozdział Komunikacja wewnętrzna jako element budowania relacji z pracownikami : case study / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 2016
- Artykuł Zarządzanie portfelem klientów - ocena i systematyzacja istniejących modeli / Edyta Rudawska. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.170-180 2016
- Artykuł Koncepcja Open Innovation jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa / Roman Tylżanowski. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 4, s.16-25 2015
- Artykuł Mass customization in the process of customer relationship creation / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2015, Vol. 4 no. 2, s.35-45 2015
- Artykuł Komunikowanie inwestorom informacji w zakresie zasobu przedsiębiorstwa,jakim są klienci / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 4, s.327-333 2014
- Artykuł Koncepcja więzi relacyjnych w marketingu relacji / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.169-173 2014
- Artykuł Koopetycja w kontekście marketing relacji - ujęcie międzyorganizacyjne, międzyfunkcjonalne i międzykonsumenckie / Edyta Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 5, s.565-571 2014
Lista słów kluczowych