e-marketing
Słowo kluczowe
- Słowo
- e-marketing
- Język
- Polski
- Publikacji
- 6
Publikacje
- Książka Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A, 2023 2023
- Rozdział Information management on profiles of public institutions in social media / Magdalena Kotnis. - // W: Selected aspects of information civilization / scientific editor Jacek Buko ; [autorzy: Marta R. Jabłońska, Radosław Zajdel, Magdalena Kotnis, Agnieszka Mikołajewska, Katarzyna Staniszewska, Beata Andrzejczak, Tomasz Bober]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Artykuł Motywy wyboru e-dostawcy w segmencie młodych konsumentów / Magdalena Kowalska. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 4, s.321-330 2018
- Rozdział Agencje interaktywne : analiza z punktu widzenia przedsiębiorcy i indywidualnego użytkownika Internetu / Agnieszka Szewczyk. - // W: Metody w badaniach naukowych : wybrane problemy i zastosowania / red. nauk. Barbara Królikowska, Małgorzata Łatuszyńska. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Informatyczne, 2016 2016
- Książka E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw / Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska. - Warszawa : CeDeWu, 2014 2014
- Książka E-marketing w nowoczesnej firmie / Adam Pawlicz, Daniel Szostak, Jakub Szpon. - Szczecin : Progres Centrum Wydawniczo-Szkoleniowe, 2014 2014
Lista słów kluczowych