"Cienka czerwona linia" - czyli o granicy między reklamą społeczną a reklamą komercyjną
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- "Cienka czerwona linia" - czyli o granicy między reklamą społeczną a reklamą komercyjną
- Odpowiedzialność
- Agnieszka Kołodziej-Durnaś
- Twórcy
-
-
Kołodziej-Durnaś Agnieszka
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Socjologii - Zakład Socjologii Organizacji i Zarządzania
-
Kołodziej-Durnaś Agnieszka
( Autor
)
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2015
- Objętość
- 0,6 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
- Cechy publikacji
-
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe WH Minerwa, 2015
Strony: 187-198