"Cienka czerwona linia" - czyli o granicy między reklamą społeczną a reklamą komercyjną

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
"Cienka czerwona linia" - czyli o granicy między reklamą społeczną a reklamą komercyjną
Odpowiedzialność
Agnieszka Kołodziej-Durnaś
Twórcy
  • Kołodziej-Durnaś Agnieszka ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Socjologii - Zakład Socjologii Organizacji i Zarządzania
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
0,6 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe WH Minerwa, 2015
Strony: 187-198
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-02-15
WorkId
4542

Lista publikacji