Reklama społeczna : od propagowania innowacji do optymalizacji życia społecznego

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Reklama społeczna
Podtytuł
od propagowania innowacji do optymalizacji życia społecznego
Odpowiedzialność
Oxana Kozlova
Twórcy
  • Kozlova Oxana ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Socjologii - Zakład Socjologii Kultury
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
12 (stron).
Szacowana objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe WH Minerwa, 2015
Strony: 7-18
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-10-13
WorkId
3760

Lista publikacji