(Od)czytanie Thomasa Mertona dla pedagogiki : (Od)zyskane konteksty narracyjne w myśleniu o człowieku

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
(Od)czytanie Thomasa Mertona dla pedagogiki
Podtytuł
(Od)zyskane konteksty narracyjne w myśleniu o człowieku
Odpowiedzialność
Julita Orzelska
Twórcy
  • Orzelska Julita ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2539-1736 5.9 100 1 1 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
1,2 (arkuszy wydawniczych), 23 (stron).
Identyfikator DOI
10.36578/BP.2023.08.39
Adres URL
https://czaz.akademiazamojska.edu.pl/index.php/bp/article/view/2439/2296
Adres URL
https://czaz.akademiazamojska.edu.pl/index.php/bp/issue/view/136 2023-12-30
Uwaga ogólna
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Finansowanie
"Biografistyka Pedagogiczna" uzyskała dofinansowanie na lata 2022-2024 ze środków Ministra Edukacji i Nauki w ramach programu „Rozwój Czasopism Naukowych”. RCN/SP/0434/2021/1
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-12-30 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Biografistyka Pedagogiczna
( ISSN 2543-6112 eISSN 2543-7399 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 8 zeszyt 2
Strony: 115-137
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-02-29
WorkId
35867

Lista publikacji