Orzelska Julita
Twórca
- Tytuł naukowy
- dr hab.
- Nazwisko
- Orzelska
- Imię
- Julita
- Historia personaliów
-
- Orzelska, Julita
- Numer ORCID
- https://orcid.org/0000-0002-2539-1736
Dane pracownika US
- Identyfikator kadr
- 12244
- Grupa pracownicza
- dydaktyczny (nowa)
- Miejsce pracy
- Wydział Humanistyczny
- Miejsce pracy
- Instytut Pedagogiki
Na podstawie danych z POL-on
- Dyscypliny pracownika
-
-
5.9 pedagogika
(Dziedzina nauk społecznych)
od roku 2017 (100%)
-
5.9 pedagogika
- Wydruki do zarządzeń US
- Brak aktualnych wydruków
- Inne wydruki
- Wydruk publikacji z punktacją Ustawy V2 oraz IF
- PersonId
- 617
- Profil PBN
- przejdź,
Podsumowanie publikacji
Wszystkich publikacji: 19
Według roku wydania
Według słów kluczowych
- edukacja istotna egzystencjalnie (2)
- egzystencja (2)
- pedagogika wrażliwa egzystencjalnie (2)
- troska o człowieka w ochronie jego losu (2)
- (za)gubienie egzystencjalne (1)
- ‘the will of sense’ (1)
- ‘working through’ despair to care about quality of life (1)
- „męstwo bycia” (1)
- „przepracowanie” rozpaczy w trosce o jakość życia (1)
- „wola sensu” (1)
- a person’s concern with protecting their fate (1)
- afirmacja nudy jako szansy na rozwój (1)
- biegunowość kondycji człowieka (1)
- bycie ludzkim (1)
- concern (1)
- czas nie "zmarniały" (1)
- człowieczeństwo (1)
- degeneracja umiejętności interaktywnych (1)
- despair and death as valuable existential experience (1)
- despair as the courage of being (1)
- dobro jednostkowe (1)
- dramaturgia egzystencji jako wyzwanie pedagogiczne (1)
- dynamizowanie rozwoju autonomii (1)
- dyskurs dyscyplin naukowych w trosce o człowieka (1)
- edukacja widziana egzystencjalnie (1)
- esencja człowieczeństwa (1)
- essence of humanity (1)
- existential insecurity (1)
- existentially valid education (1)
- fluid formula of parental love (1)
- human potential (1)
- inspirowanie do wysiłku i twórczego samopoznania (1)
- istotność egzystencjalna (1)
- jakość życia (1)
- kształcenie (1)
- kultura milczenia przeciwko kulturze hałasu (1)
- meta-pomoc w (od)zyskaniu troski za własne życie (1)
- myślenie o człowieku (1)
- Neo-plemiona-nowa jakość więzi społecznych (1)
- Neo-tribes-a new quality of social bonds (1)
- nuda jako przejaw pustki duchowej (1)
- oddziaływanie edukacyjne (1)
- okazja do spotkania w relacji nauczyciel-uczeń (1)
- opór przeciwko społecznemu zniewoleniu (1)
- pedagogiczne kształtowanie egzystencji (1)
- pedagogika egzystencji (1)
- perspektywa racjonalności (1)
- płynna formuła miłości rodzicielskiej (1)
- polarity of human condition (1)
- potencjalność człowieka (1)
- profil pedagogik residualnych (1)
- przebudzenie w obliczu niepełnosprawności duchowej (1)
- refleksja (1)
- rezydua egzystencjalne (1)
- rozpacz (1)
- rozpacz egzystencjalna jako konsekwencja nudy (1)
- rozpacz i śmierć jako wartościowe doświadczenia egzystencji (1)
- rozpacz jako męstwo bycia (1)
- samoanaliza (1)
- samopoznanie (1)
- samotność (1)
- słabości współczesnego człowieka (1)
- starzejące się społeczeństwo (1)
- sumienie (1)
- śmierć (1)
- świat wewnętrzny (1)
- the culture of silence against the culture of noise (1)
- the degeneration of interactive skills (1)
- Thomas Merton (1)
- tropy rozwojowe (1)
- troska o bycie znaczące człowieka (1)
- troska o człowieczeństwo (1)
- troska o człowieka (1)
- troska o kondycję edukacji (1)
- troska o kondycję egzystencjalną człowieka (1)
- troska o rozwój i wartościowe życie ucznia (1)
- troska o życie człowieka (1)
- w cieniu egoizmu świata ludzi-Ja (1)
- wolność (1)
- wrażliwość egzystencjalna (1)
- wstyd-(od)zyskiwanie cnoty utraconej (1)
- wyzwania egzystencjalne (1)
- zatroskanie (1)
- życie znaczące (1)
W czasopismach
- Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji (3)
- Paedagogia Christiana (2)
- Studia Paedagogica Ignatiana : rocznik Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie (1)
- Biografistyka Pedagogiczna (1)
- Chowanna (1)
- Pedagogika Szkoły Wyższej (1)
W ramach serii wydawniczych
Brak publikacji