Potencjały ukryte w uczniowskich doświadczeniach wyniesionych z edukacji zdalnej w czasie pandemii

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Potencjały ukryte w uczniowskich doświadczeniach wyniesionych z edukacji zdalnej w czasie pandemii
Odpowiedzialność
Justyna Nowotniak
Twórcy
Sumy twórców
1 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7439-0414 5.9 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2023
Objętość
0,75 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Identyfikator DOI
10.34767/PP.2023.01.06
Adres URL
https://przegladpedagogiczny.ukw.edu.pl/archive/article/559/potencjaly-ukryte-w-uczniowskich-doswiadczeniach-wyniesionych-z-edukacji--zdalnej-w-czasie-pandemii/
Adres URL
https://przegladpedagogiczny.ukw.edu.pl/archive/issue-articles/33/numer-1/
Uwaga ogólna
Publikacja jest dostępna w wersji elektronicznej w Open Access na licencji niewyłącznej Creative Commons (CC BY-ND 3.0).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-10-10 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Przegląd Pedagogiczny
( ISSN 1897-6557 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1
Strony: 103-116
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-01-21
WorkId
35579

Lista publikacji