Viewer Engagement in Response to Mixed and Uniform Emotional Content in Marketing Videos-An Electroencephalographic Study

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Viewer Engagement in Response to Mixed and Uniform Emotional Content in Marketing Videos-An Electroencephalographic Study
Odpowiedzialność
Izabela Rejer, Jarosław Jankowski, Justyna Dreger and Krzysztof Lorenz
Twórcy
Sumy twórców
4 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2463-3916 5.1 100 1 4 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2024
Objętość
18 (stron).
Szacowana objętość
1,13 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.3390/s24020517
Adres URL
https://www.mdpi.com/1424-8220/24/2/517
Adres URL
https://www.mdpi.com/1424-8220/24/2
Uwaga ogólna
This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https:// creativecommons.org/licenses/by/ 4.0/).
Uwaga ogólna
This article belongs to the Special Issue Biomedical Data Analysis and Sensing in Human-Machine Interaction-2nd Edition.
Finansowanie
This work was supported by the National Science Centre of Poland, 2017/27/B/HS4/01216
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2024-01-24 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Sensors
( eISSN 1424-8220 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: tom 24 zeszyt 2
Strony: 1-18
Nr: 517
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2024-01-17
WorkId
35532

Lista publikacji