Viewer Engagement in Response to Mixed and Uniform Emotional Content in Marketing Videos-An Electroencephalographic Study
Artykuł - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Viewer Engagement in Response to Mixed and Uniform Emotional Content in Marketing Videos-An Electroencephalographic Study
- Odpowiedzialność
- Izabela Rejer, Jarosław Jankowski, Justyna Dreger and Krzysztof Lorenz
- Twórcy
-
-
Rejer Izabela
( Autor
)
-
Jankowski Jarosław
( Autor
)
-
Dreger Justyna
( Autor
)
-
Lorenz Krzysztof
( Autor
)
5.1
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Ekonomii i Finansów
-
Rejer Izabela
( Autor
)
- Sumy twórców
- 4 autorów
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-2463-3916 5.1 100 1 4 100,00 1,0000 100,0000 Art. Brak ORCID Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2024
- Objętość
- 18 (stron).
- Szacowana objętość
- 1,13 (arkuszy wydawniczych)
- Identyfikator DOI
- 10.3390/s24020517
- Adres URL
- https://www.mdpi.com/1424-8220/24/2/517
- Adres URL
- https://www.mdpi.com/1424-8220/24/2
- Uwaga ogólna
- This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https:// creativecommons.org/licenses/by/ 4.0/).
- Uwaga ogólna
- This article belongs to the Special Issue Biomedical Data Analysis and Sensing in Human-Machine Interaction-2nd Edition.
- Finansowanie
- This work was supported by the National Science Centre of Poland, 2017/27/B/HS4/01216
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- OpenAccess
- Dane OpenAccess
-
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2024-01-24 - Data udostępnienia - Słowa kluczowe
- Czasopismo
-
Sensors
( eISSN 1424-8220 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: tom 24 zeszyt 2
Strony: 1-18
Nr: 517